Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.
Articole citite în ultima perioadă de Alexandru Stoinea, fondator AutoHut
"Pricing Experiments You Might Not Know, But Can Learn From" - link (conversionxl.com)
(Un articol care ne arată câteva experimente de preț, printre care și “Magia numărului 9”. Studiile și cercetările din articol ne arată că totul este despre percepția consumatorului asupra prețului practicat de client și de strategia pe care o adoptă fiecare companie, în funcție de serviciile și produsele de pe piață)
"7 Elements of a Return Policy That Sells” - link (practicalecommerce.com)
(Un material care ne arată de ce politica de retur este extrem de importantă și care ne învață cum poți transforma un retur într-o conversie. De ce este bine să nu se uite aspectul post vânzare? Pentru că un client care returnează produsul și nu i se pun piedici în acest proces poate deveni un client fidel al brandului de unde a cumpărat și respectiv returnat produsul)
Alexandru Stoinea, unul dintre fondatorii magazinului online de piese auto, www.autohut.ro , a acumulat opt ani de experiență în domeniul achizițiilor, dar și în cel al vânzărilor online și nu numai. Din 2009 și până când s-a decis să își înființeze propria companie, a deținut funcții de product manager în diverse firme, printre care eMag, cel mai mare magazin online din România. A lucrat, timp de trei ani, cu polonezii de la ABC Data, cel mai mare distribuitor de IT din Europa Centrală și de Est. Cunoștințele sale de marketing, sales, business strategy, e-commerce, market research și nu numai l-au ajutat să își înființeze propriul său magazin online, cu care a câștigat premiul "Cel mai bun magazin online din categoria auto" în cadrul galei premiilor ecommerce 2016.
AutoHut este magazinul online dedicat mașinii tale. Afacerea a pornit în anul 2013 și, astăzi, este unul dintre principalii jucători de pe piața de piese auto online. În portofoliul magazinului se găsesc peste 2 milioane de piese și accesorii auto, toate fiind cu certificat de garanție direct de la producători. Din ianuarie 2015, firma le oferă clienților servicii complete, prin lansarea unui service auto. Astfel, prin acest serviciu, conex vânzării de piese auto, AutoHut întâmpină fiecare nevoie a clientului cu soluții fiabile și profesionale pentru orice marcă de mașina.