Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.
Articole de presă citite în ultima perioadă de Mircea Giurcă, Marketing Manager momondo România
''A personalised travel future'' - link (amadeus.com)
(Personalizarea devine din ce în ce mai importantă în crearea unei experiențe valoroase pentru călători. Așa cum înșiși călătorii își schimbă obiceiurile și se confruntă la orice pas cu noi tehnologii, un business de succes în domeniul turismului va implica tot mai mult oferirea de experiențe unice și personalizate)
''The False Promise of the Single Metric'' - link (hbr.org)
(Pentru a obține rezultate excelente trebuie să faci un pas în spate din a te concentra pe un singur obiectiv. E important să ai o imagine de ansamblu asupra industriei în care activezi și, totodată, asupra modului în care atingi sau ajustezi aceste obiective)
''How to Embrace Constant Change in Growth'' - link (coelevate.com)
(Indiferent de industria în care lucrezi, singura constantă din viața profesională este schimbarea. Schimbarea nu pare niciodată ceva natural sau ușor și, pentru mulți dintre noi, este un blocaj care limitează performanțele noastre și potențialul nostru. Singura cale spre a reuși este să o accepți)
''Community of Quality: The Paris hotel that wants you to mingle with other guests'' - link (independent.co.uk)
(Unul dintre elementele cheie în care momondo* crede atunci când vine vorba de o experiență de călătorie puternică este să intri în contact cu localnicii. De obicei, asta înseamnă că este în mâinile tale să creezi această oportunitate atunci când călătorești, dar iată un exemplu de hotel în mijlocul Europei care face acest lucru pentru tine prin modul în care a fost proiectat)
www.momondo.ro este un motor de căutare independent și gratuit care compară cele mai bune oferte pentru bilete de avion, hoteluri și închirieri auto la nivel global. La nivel mondial, momondo este o platformă inițiată și lansată în 2006 în Danemarca, disponibilă în prezent pe 35 de piețe internaționale. Platforma a fost localizată în România în 2012.