Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă cărți și articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.
Articole citite în ultima perioadă de Călin Hera, Co-founder PiArt Vision
"A joint initiative conducted by MSL and SPARK Neuro gives PR pros an understanding of how much people are engaged with content and their emotional experience with it – can now be directly quantified by reading brain activity and other neurological responses" - link (mslgroup.com)
(...În care MSL Group, una dintre cele mai importante agenții de PR din lume, ajunge științific la concluzia că ponderea cea mai ridicată în transformarea notorietății în acțiune, în așa-numitele leaduri, o are conținutul articolelor. Potrivit cercetării realizate de MSL Group în parteneriat cu SPARK Neuro, companie specializată în neuroștiință, reclamele online contribuie cu 13% la intenția de cumpărare, cele video cu 26%, în vreme ce conținutul articolelor din media și Social media au ponderea cea mai ridicată: 45%. Altfel spus, contentul revine la putere, în forță. O lectură aproape obligatorie pentru orice specialist în PR)
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Solar_spectacular" - link (esa.int)
(... În care Agenția Spațială Europeană publică fotografii ale eclipsei de Soare din 21 august 2017. Cele realizate de astronomul Paolo Nespoli, aflat pe Stația Spațială Internațională, la 400 de kilometri de Pământ, oferă o perspectivă specială. De acolo, din spațiu, eclipsa de soare se vede ca o mică pată neagră pierdută undeva pe Planeta Albastră. Ceea ce te duce cu gândul că totul e despre perspectivă, despre unghiul din care privești un lucru. Unghiul potrivit face din acel lucru ceva important, măreț, de neratat. O lecție de comunicare primită dintr-o fotografie)
"The UK’s decision to leave the EU offers an opportunity to restructure the union and restore unity among the remaining member states" - link (http://carnegieeurope.eu)
(... În care profesorul Federico Fabbrini analizează oportunitățile de care ar trebui să profite Uniunea Europeană ca urmare a negocierilor privind ieșirea din UE a Marii Britanii. În articolul publicat pe prestigioasa platformă Carnegie Europe, profesorul de drept european face o analiză la rece a situației și încearcă o abordare din perspectivă optimistă. Dacă tot pare să se aleagă praful, căci semne sunt, hai să vedem cum putem întoarce situația în favoarea proiectului european, pare să spună Fabbrini. O abordare de toată isprava, un exemplu de gândire necesar strategiilor de comunicare de criză)
Călin Hera, Co-founder al Agenției de comunicare și PR PiArt Vision, a intrat în business după o carieră de peste 20 de ani în jurnalism – televiziune (Pro TV, Realitatea TV, Digi24.ro), presă scrisă (Evenimentul zilei, Ziarul financiar etc.), șase ani în Educație (este cadru didactic asociat la FJSC – Universitatea București) și peste cinci ani de consultanță de imagine, PR și comunicare. În anul 2015 a fost declarat Blogger european de către Reprezentanța Comisiei Europene.
PiArt Vision este o Agenție de comunicare și PR care oferă consultanță în comunicare și implementează campanii creative și cu viziune cu scopul de a crește anvergura clienților și cea mai bună perpectivă. Agenția s-a lansat recent pe vârful Moldoveanu, cel mai înalt punct al României, prin campania „The view is great”.