Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.
Articole de presă citite în ultima perioadă de Florin Maxim, Fondator Hospitality Culture și Managing Director Smite
"A Map of Modern Brand Building" - link (medium.com)
(Are brands still relevant when anyone can become one? Are they just totems or fetishes we cling to, exhibiting what Tainter called “diminishing returns”, as large groups of people craft that perfect positioning statement? I’d argue that brands are more important than ever. But what actually makes a brand? How do they create value for businesses?)
"Why many restaurants actually don’t want you to order dessert" - link (washingtonpost.com)
(There are many problems with dessert, but it all starts with one pretty simple truth: The restaurant industry is a place of razor thin margins, and dessert tends to offer one of the thinnest. "Dessert needs good ingredients to taste good, but you can't psychologically convince people to pay even $20 for dessert," Cowen said. "You can't really go cheap on it, but you really can't charge extra either")
"Emirates Is Making Its Flying Bar Bigger and Swankier" - link (bloomberg.com)
(Flying bars that cater to premium passengers on the world’s biggest fleet of A380 jetliners are set for a saloon-style upgrade as Gulf carrier Emirates seeks to lure affluent travelers amid slowing revenue growth. Out will go the semicircular benches on which passengers have perched since Emirates introduced the on-board lounges almost a decade ago, to be replaced by an altogether more comfortable setup featuring a table for four located either side of the counter and below the superjumbo’s windows)
"VIDEO. Cum și-a întâmpinat Georgia turistul cu numărul 6 000 000" - link (agora.md)
(Video. Turistul cu numărul 6 000 000 a fost surprins încă de la aterizarea pe Aeroport de ofițerii poliției de frontieră. Ulterior a fost preluat de un șofer și escortat asemeni unui oficial de rang înalt până la locul întâlnirii cu premierul georgian.
În mașină acesta a primit o scrisoare în care scria scurt: „Dragă Jesper, ești un oaspete special pentru noi. Pregătește-te pentru surprize. Semnat: Georgia”)
Hospitality Culture - Esența construirii unui business durabil stă în comunicare. Este acțiunea ce definește toate deciziile și frământările de peste zi. Abilitatea de comunicare profitabilă se concretizează în puterea de a negocia avantajos cu furnizorii, de a te raporta corect la instituțiile de stat, de a stabili relații autentice și de durată cu angajații și consumatorii. Workshop-urile Hospitality Culture se adresează și reunesc într-un cadru interactiv antreprenori, ocupanți de poziții middle și top management în companii naționale sau multinaționale, traineri, pasionați.
Smite - Este o agenție de publicitate care anul acesta împlinește 10 ani. Printre clienții Smite se numără City Grill Grup, Castrol, B.U., C-Thru, MTV UP!, AD Pharma, Askredit, Wu Xing, Fooda, Carrefour și alții.