Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.
Articole de presă citite în ultima perioadă de Diana Popescu, Owner si CEO Hotel Epoque
''Luxury hoteliers look to guests to find trends'' - link (hotelnewsnow.com)
(În industria de luxury hospitality nu trebuie să ne concentrăm excesiv pe trenduri. Ce va fi întotdeauna la modă este serviciul personalizat de înalta calitate, abilitatea de a livra experiențe autentice într-o proprietate întreținută la standarde înalte. Cei care de fapt dictează trendurile în industria hotelurilor de lux sunt chiar oaspeții, care transformă de multe ori hotelierii în facilitatori de experiențe unice, mai degrabă decât în creatori de experiențe)
28 noiembrie - Profit Financial.forum
''Drive Direct: Best Practices For A High-Performing Hotel Website'' - link (blog.leonardo.com)
(Industria ospitalității s-a aliniat trendului global de digitalizare, în mare măsură informațiile despre un hotel sau o călătorie, precum și rezervările, sunt acum online. Online Travel Agencies (OTAs) au cunoscut o creștere fulminantă tocmai pentru că se bazează pe crearea unei experiențe cât mai user-friendly pentru client. Hotelurile, mai ales cele independente, așa cum este și Hotel Epoque, au o misiune foarte complicată în încercarea de a atrage cât mai multe rezervări directe (prin website-ul propriu), în condițiile în care nu dețin resurse și bugete de marketing și digital imense, așa că din acest material m-au inspirat câteva practici, care ne-au ajutat în construirea unui website corect, care să ne genereze mai multe rezervări directe)
''Top Online Reputation Management Tips for Brand Marketers'' - link (forbes.com)
''Hotel Reputation Management'' - link (customer-alliance.com)
(Articolele se adresează în general oricărei industrii, dar este extrem de bine reflectată industria hotelieră.
Un studiu al PhoCusWright a demonstrat impactul reputației online și implicit al recenziilor primite de la oaspeți asupra deciziei călătorilor de a rezervă un hotel sau altul:
• 83% din respondenți au indicat că recenziile i-au ajutat să aleagă hotelul potrivit
• 80% au citit minim 6 – 12 reviewuri înainte de a face o rezervare
• 53% nu iau decizia și nu rezervă până nu citesc reviewuri despre hotelul respectiv
Rezultatele acestui studiu demonstrează felul în care reputația online impacteaza în mod direct vânzările în industria ospitalității. De aceea consider că este foarte important să ofer o atenție deosebită fiecărui review, indiferent dacă este negativ sau pozitiv. Pentru reviewurile negative (care sunt de cele mai multe ori reale) solicit să se investigheze intern sursa problemei și să se elimine cauzele, pentru reviewurile pozitive le recomand managerilor să felicite și să încurajeze echipa care a condus la obținerea recenziei. Și oricum, în ambele cazuri consider că trebuie să se răspundă prompt oaspetelui care a generat review-ul, cu mulțumiri pentru feedback, fie el negativ (dar constructiv), fie pozitiv. Eu personal citesc review-urile făcute despre Hotel Epoque pe TripAdvisor, Booking sau alte portaluri cu impact asupra reputației online a hotelului și mă implic în oferirea unui feedback prompt oaspeților noștri)
Hotel Epoque este un boutique hotel de cinci stele, ce se adresează călătorilor de business și de leisure cu standarde ridicate de călătorie, oferind o palet[ largă de facilități și un grad înalt de personalizare a serviciilor. Hotel Epoque reprezintă o experiență deluxe 360°, punând la dispoziția oaspeților săi un concept structural cu spații de locuit generoase, exclusiv de tip apartament. Epoque are 45 apartamente, un restaurant de gastronomie franceză, wintergarden și spa, dar și un centru de conferințe și un club ideal pentru petreceri private (reunite sub brandul Epoque Events Gallery).