Tranzacție pe piața de outsourcing: TELUS Internațional preia Voxpro, ambele prezente și în România

Tranzacție pe piața de outsourcing: TELUS Internațional preia Voxpro, ambele prezente și în România
scris 16 aug 2017

TELUS Internațional, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, a achiziționat compania Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență tehnică și operațiuni de vânzări, prezentă pe piețele din Statele Unite, Irlanda, România și Filipine.

În România, TELUS International a intrat pe piața locală în 2012, odată cu achiziționarea companiei CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți înființat în 2007. La momentul achiziției, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România.

Urmărește-ne și pe Google News

În prezent, TELUS International Europe reunește peste 3.500 de angajați în Romania (București și Craiova), Bulgaria (Sofia și Plovdiv) și Marea Britanie (Manchester și Cannock). De asemenea, Voxpro și-a lansat operațiunile pe piața locală la începutul acestui an, înființând un punct de lucru în București, unde are în prezent 225 de angajați.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Operând acum sub numele de „Voxpro – powered by TELUS International”, compania cu sediul central în Irlanda are experiență în domeniul serviciilor de support clienți, sprijinind companiile cu tehnologii revoluționare, ajutându-le să-și dezvolte brandurile la nivel global.

Cu operațiuni în Folsom, California, și Athens, Georgia (SUA), parteneriatul va extinde prezența TELUS International în Statele Unite, oferind astfel clienților o gamă mai amplă de servicii.

În plus, operațiunile Voxpro în Europa adaugă noi centre pentru livrarea de servicii în Irlanda, amplificând în același timp prezența companiei TELUS International în București și în Manila, Filipine.

În Parteneriat, TELUS International aduce o infrastructură globală, experiența dobândită în inovarea serviciilor de suport clienți oferite unor mari branduri.

„Oferta pe care o propunem împreună se diferențiază cu adevărat pe piață, fiind concepută să satisfacă cererile în continuă creștere ale partenerilor noștri pentru mai multe locații, structuri de suport flexibile și agile și profesioniști cu competențe multilingvistice, dedicați furnizării de servicii excelente”, spune Jeffrey Puritt, Președinte și CEO, TELUS International.

Aproximativ 2.700 de angajați Voxpro, inclusiv echipa de top management a companiei, se vor alătura TELUS International, ridicând astfel numărul total de angajați la nivel global la aproape 28.000, care deservesc clienți în peste 35 de limbi.

„Suntem nespus de mândri că am găsit un partener extraordinar în TELUS International, o companie care împărtășește același spirit antreprenorial și dorința asiduă de a redefini și revoluționa industria de outsourcing pentru a satisface nevoile unor branduri atât de importante. Ca parte din familia TELUS International, vom continua să ne dezvoltăm cultura prosperă, punându-i pe primul loc pe membrii echipei și pe clienții noștri", a declarat Dan Kiely, cofondator și CEO Voxpro.

TELUS International este un furnizor global de servicii de outsourcing BPO și IT, cu prezență în întreaga lume, inclusiv în Statele Unite ale Americii, Canada, Europa, America Centrală și Asia. Înregistrează peste 200 de milioane de interacțiuni anuale prin voce, e-mail, chat, social media cu clienții săi din industrii cu creșteri rapide precum tehnologie, finanțe, fintech, gaming, turism și sănătate. Ca filială globală a TELUS (TSX: T, NYSE: TU), TELUS International este susținută de către o companie lider național pe piața de telecomunicații din Canada, cu venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari și un portofoliu de 12,7 milioane de clienți.

Voxpro este cel mai mare furnizor internațional de servicii de suport clienți, asistență tehnică și soluții pentru operațiunile de vânzări din Irlanda. Compania concepe și furnizează o gamă de servicii de business pentru și în numele partenerilor acesteia, precum servicii multilingve de suport clienți și asistență tehnică, încredere și siguranță, managementul activităților de risc și fraudă, social media management, vânzări, analitice și de valorificare a informațiilor despre produse.

Întemeiată de cofondatorii Dan and Linda Kiely, Voxpro operează în prezent centre de excelență în Cork și Dublin (Irlanda), Athens (Georgia, SUA) și Folsom (California, SUA); București și Manila (Filipine). Voxpro colaborează cu parteneri care evoluează din start-up-uri tehnologice în giganți mondiali, sprijinindu-i să se dezvolte pe plan internațional.

viewscnt
Afla mai multe despre
tranzacție
telus internațional