Astrid Oberhummer, Lobster Experience: Chiar dacă sunt o mulțime de crize la nivel global, oamenii care au bani vor continua să aibă bani și, implicit, să călătorească. Nu le pasă dacă vor plăti cu 10.000 de euro mai mult pe o astfel de vacanță

Astrid Oberhummer, Lobster Experience: Chiar dacă sunt o mulțime de crize la nivel global, oamenii care au bani vor continua să aibă bani și, implicit, să călătorească. Nu le pasă dacă vor plăti cu 10.000 de euro mai mult pe o astfel de vacanță
Andreea Guţu
Andreea Guţu
scris 21 iun 2024

Piața turismului de lux își continuă ascensiunea, nefiind afectată de contextul dificil de piață, spune, pentru Profit.ro, Astrid Oberhummer, co-fondator Lobster Experience, companie germană de marketing și PR și de organizare evenimente în domeniul turismului de lux. 

„Chiar dacă sunt o mulțime de crize la nivel global, oamenii care au bani vor continua să aibă bani și, implicit, să călătorească. Un lucru este clar – piața turismului de lux este în plină ascensiune”, spune aceasta.

Urmărește-ne și pe Google News

Pe agenda consumatorilor de vacanțe de lux sunt tot mai prezente destinațiile wellness & SPA, mai ales după perioada pandemică.

„Oamenii sunt tot mai atenți la sănătatea lor și vor să cheltuie bani în această direcție mai mult ca oricând. Nu le pasă dacă vor plăti cu 10.000 de euro mai mult pe o astfel de vacanță. Acesta este un trend care va rămâne. Iar piața aceasta de wellbeing are un potențial imens și va continua să crească.

Vacanțele multi-generaționale, dar și combinarea călătoriilor de business cu vacanțele de relaxare sunt, de asemenea, tot mai prezente în rândul consumatorilor”, precizează co-fondatoarea Lobster Experience. 

Nou Aquapark pregătit la Băile Felix, o investiție de 38 milioane euro pe 10 hectare. \ CITEȘTE ȘI Nou Aquapark pregătit la Băile Felix, o investiție de 38 milioane euro pe 10 hectare. "Va revoluționa turistic toată această zonă a României!"

Consumatorii de vacanțe de lux sunt tot mai atenți și în ceea ce privește sustenabilitatea locațiilor pe care le aleg.

„Oamenii se uită tot mai mult la nivelul de sustenabilitate pe care un hotel îl are și ce face pentru comunitățile sociale, ce contribuții au. Este un aspect tot mai cerut de către consumatori”, mai spune aceasta.

Înființată în urmă cu aproape trei decenii, Lobster Experience este o companie germană de marketing, PR și organizări evenimente pe segmentul vacanțelor de lux.

Compania acționează practic ca un intermediar între hoteluri de lux și agențiile de turism și touroperatori, având peste 1.000 de hoteluri în portofoliu din diverse destinații de lux, precum Maldive, Mauritius, India, Thailanda, Africa de Sud, Italia, Grecia, dar și altele.

EXCLUSIV Patrick Mendes, CEO Accor ENA: Extindere puternică pregătită, România va ajunge la același nivel cu Polonia. Planul este să avem 50 de proprietăți în 3-5 ani. Vrem să aducem și noi branduri CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Patrick Mendes, CEO Accor ENA: Extindere puternică pregătită, România va ajunge la același nivel cu Polonia. Planul este să avem 50 de proprietăți în 3-5 ani. Vrem să aducem și noi branduri

De asemenea, compania organizează anual evenimente în diferite țări, cu scopul de a aduce la aceeași masă diverși actori din industria turismului de lux. Doar anul trecut, Lobster Experience a organizat circa 50 de evenimente, iar pentru anul acesta estimează că va ajunge la 70 de evenimente organizate în regiunea CEE.

Cel mai recent eveniment organizat de către Lobster Experience a avut loc la București.  

„Credem că există foarte mare potențial în țările din regiunea CEE pentru turismul de lux, astfel că ne vom concentra planurile de viitor pe această piață”, precizează Astrid Oberhummer, adăugând că România este în primele trei țări din regiunea CEE în ceea ce privește segmentul de outgoing pe vacanțe de lux, alături de Cehia și Polonia.

Cele mai căutate destinații de lux de către turiștii români sunt cele din Oceanul Indian, Indonesia, Thailanda, Emiratele Arabe Unite și Caraibe. 

Lobster Experience are deja circa 100 de parteneriate încheiate pe piața locală cu diverse agenții de turism și touroperatori, printre care Dertour și Paralela45.

Anul trecut, Lobster Experience a înregistrat venituri de 6,5 milioane de euro, iar pentru 2024 estimează o cifră similară. Investițiile anuale ale companiei se ridică la circa 500.000 de euro, bani care merg preponderent către marketing.

viewscnt
Afla mai multe despre
astrid oberhummer
lobster experience