Retailerul suedez H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 1,72 miliarde de coroane suedeze (179,4 milioane euro) pe piața locală în primele nouă luni ale anului fiscal (1 decembrie 2016 – 31 august 2017), în creștere cu 14% față de perioada similară a anului anterior.
În lei, H&M România a reușit o creștere a vânzărilor, încluzând TVA, de 12%, potrivit raportului financiar al grupului.
H&M avea, la finele lunii trecute, 55 de magazine pe piața locală, din care 5 au fost deschise anul acesta.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 7% în perioada decembrie 2016 – 31 august 2017, la 173,3 miliarde de coroane suedeze (18 miliarde euro).
Compania, fondată în Suedia în 1947, avea, la finele primelor nouă luni din anul fiscal curent, 4.553 magazine la nivel global, fiind prezentă pe 62 de piețe. În perioada menționată, grupul a deschis 269 de noi magazine și a închis 67, ceea ce reprezintă o creștere a numărului total de magazine cu 202 de unități. Grupul suedez deține în portofoliu șapte branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, ARKET și &Other Stories. Cel mai nou brand, ARKET, a fost lansat în această toamnă, primul magazin fiind deschis la Londra, pe Regent Street.