Superfood Company, afaceri în creștere pe piața produselor de îngrijire pentru copiii mici

Superfood Company, afaceri în creștere pe piața produselor de îngrijire pentru copiii mici
scris 12 dec 2018

Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017, conform analizelor Superfood Company, unul dintre cei mai importanți importatori și distribuitori care activează pe acest segment. 

Urmând tendința locală, cifra de afaceri a companiei s-a majorat la rândul său cu 8% față de anul trecut, atingând valoarea de 105 milioane lei (22,5 milioane euro), pe fondul creșterii consumului și a intensificării preocupării românilor pentru achizițiile destinate copiilor. 

Urmărește-ne și pe Google News
Grecia: Producția de ulei de măsline cade cu până la 40%, cea mai importantă scădere din ultimii trei ani CITEȘTE ȘI Grecia: Producția de ulei de măsline cade cu până la 40%, cea mai importantă scădere din ultimii trei ani
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

“Așa cum prognozam, piața produselor de îngrijire a copiilor până în trei ani și-a menținut stabilitatea în 2018, ba chiar a crescut ușor. Principalii factori care au dus la această majorare sunt consumul, care a continuat să fie ridicat, și atenția tot mai mare pe care românii o acordă produselor destinate copiilor”, spune Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. 

viewscnt
Afla mai multe despre
superfood company
produse ingrijire copii