LifeBox, platformă de healthy food delivery, se extinde în afara țării, compania activând începând din această lună și în Budapesta, Ungaria, sub brandul FrissBox.
Cei trei fondatori ai companiei, Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar, estimează o investiție de aproximativ 300.000 euro în acest an pentru extinderea operațiunilor din Budapesta și anticipează că FrissBox va atinge o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2023.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
FrissBox va beneficia de o echipă locală de delivery, pentru livrarea comenzilor la domiciliu. De altfel, în prezent se află în dezvoltare și un departament de Customer Care în Ungaria.
„Ne plac lucrurile outside the box, așa că ne-am gândit: de ce nu outside the borders. Decizia și dorința noastră de a lansa conceptul LifeBox peste granițe au existat de ceva timp. Primii pași în acest sens urma să îi facem anul trecut, însă, având în vedere contextul pandemic, am hotărât să amânăm lansarea pentru acest an, lucru care s-a și concretizat. Am ales Budapesta pentru că vedem un real potențial în piața din Ungaria, unde conceptul de alimentație sănătoasă este la fel de îndrăgit ca în România”, au declarat cofondatorii LifeBox.
Noua denumire de FrissBox a fost adaptată contextului local, friss traducându-se proaspăt în limba română, însă conceptul de business va rămâne același. De asemenea, întreaga parte de design, comunicare și arhetip de brand va fi coordonată în continuare de către echipa LifeBox din București.