Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, a cărui extindere în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, pregătește, după o etapă de testare a pieței, deschiderea a cel puțin 3 restaurante în București
Profit.ro a mai anunțat recent că lanțul a lansat prima sa bucătărie “dark” din țară, printr-un parteneriat cu un serviciu de livrare, și pregătește deschiderea mai multor restaurante fizice pe piața locală în 2022.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Submarine a făcut astfel primul pas în afara Croației.
Lanțul croat, specializat în prepararea de burgeri din ingrediente organice, a fost lansat în 2014 de antreprenorii Dragoljub Bozović și Aleksandar Lazinica, în prezent operând o rețea de 13 restaurante fizice și bucătării dark în Croația.
Bucătăriile “întunecate”, cunoscute și ca restaurante-satelit, deservesc clienții exclusiv prin intermediul aplicațiilor online sau mobile, neavând mese sau spații de servire.
CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies
Dragoljub Bozović (D) și Aleksandar Lazinica, cofondatorii Submarine Burger
În primăvara anului trecut, Submarine Burger a fost inclusă în Top 1.000 de companii europene cu cea mai rapidă creștere, pe locul 720, fiind singura companie non-tehnologică din Croația luată astfel în calcul.
CITEȘTE ȘI Accesul la medicamente în timp de pandemie. Despre investiții, echipă, portofoliu de produse și acoperire națională, cu Gabriel Bănică, Director General Europharm DistribuțieÎn 2019 a intrat pe lista celor mai bune 50 de locuri din lume pentru a mânca burgeri.
Piața locală de fast foood este estimată la circa 2,5 miliarde lei (un sfert din nișa totală a restaurantelor) și a reușit să reziste și în pandemie, principalii jucători din România fiind McDonald’s, KFC, Burger King, Spartan, Mesopotamia, Taco Bell.