Retailerul francez Carrefour a deschis un nou supermarket în Timișoara, primul din oraș și din județul Timiș echipat exclusiv cu case de marcat Self Service.
Carrefour Market Timișoara Lipovei, situat pe Strada Perlei, este al 15-lea supermarket Carrefour din Timiș și al 190-lea din țară.
Plata cumpărăturilor este realizată exclusiv de clienți, atât cu cardul, cât și cash, prin scanarea produselor individual, la casă, sau folosind funcția Scan & Pay din aplicația Carrefour.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, produsele pot fi comandate și online, folosind aplicațiile dedicate.
Noul supermarket a fost deschis la o săptămână după inaugurarea unui magazin sub marca Supeco în Timișoara.
Carrefour operează o rețea locală de peste 360 de magazine, în formate multiple, printre care hipermarket, supermarket și magazine de proximitate.
În iulie, Carrefour a intrat pe o nouă nișă cu marca Bonteria Very & So, primul magazin doar cu parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului și produse BIO.
Retailerul francez a raportat vânzări de 1,1 miliarde de euro în România la jumătatea anului, în creștere cu 3,5% față de perioada similară din 2019, în pofida unui declin de 2,2% în trimestrul al doilea, cauzat de închiderile marilor centre comerciale pe fondul pandemiei.
La nivel internațional, Carrefour a obținut vânzări de 38,15 miliarde de euro în primul semestru, cu 7% mai mari față de același interval al anului trecut. Grupul francez a raportat un profit din operațiuni recurente de 718 milioane de euro, în creștere cu 29% de la 624 milioane euro în primele șase luni din 2019.
Carrefour operează o rețea de peste 10.800 de magazine în Europa, din care jumătate în Franța, fiind cel mai mare retailer din sectorul alimentar de pe continent și al doilea din lume, cu 12.669 de magazine la finele lunii iunie.