Plaforma românească de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc), business în care eMAG, cel mai mare retailer local online, a preluat, în septembrie 2019, o participație de 54% din acțiuni, a fost capitalizată cu 25 milioane de lei pentru dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri, a declarat pentru Profit.ro șeful companiei, Alin Șerban.
"Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să aducă clienților tot ce au nevoie rapid. Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, care să le ofere o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc, dar și o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Clienții au nevoie de livrare rapidă și în siguranță, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să mențină continuitatea business-ului, Tazz by eMAG a făcut acest efort de a-i susține în această perioadă printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei.devine Tazz by eMAG, brand sub care va aplica o nouă strategie, trecând de la food delivery la livrare rapidă, promisă în 60 de minute, de mâncare gătită, dar și alimente și orice produs necesar pentru casă", a afirmat Șerban.
Tazz by eMAG este disponibil în Cluj-Napoca, București, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Constanța, Suceava și Roman.
Printre parteneri Tazz by eMAG se numără Mega Image, Dr Max, McDonald’s, Sensiblu sau DM.
La acest moment, platforma oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele peste 1.000 de restaurante disponibile în aplicație.
Platforma este operată HCL Online Advertising a consemnat în 2019 o cifră de afaceri de 1,47 milioane de lei și o pierdere netă de 2,89 milioane de lei.