Rezultatele lansărilor recente ale dispozitivului de fumat glo™ pe piețele din România și Rusia sunt încurajatoare, în pofida unei oferte teritoriale limitate, dar care va urma să fie majorată la întreaga piață în a doua jumătate a anului, anunță CEO-ul British American Tobacco (BAT), Nicandro Durante.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În prezent, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt comercializate în România doar în șapte mari orașe: București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.
“În ceea ce privește numărul de dispozitive pe săptămână pe magazin, deja vindem întreaga producție. Deci, lucrurile merg foarte bine, în pofida faptului că avem o distribuție extrem de limitată, ca urmare a faptului că în 2017 ne-am concentrat pe Japonia. Pe alte piețe, precum Coreea de Sud, Rusia sau România, avem o ofertă limitată care urmează a fi majorată în a doua parte a acestui an. Speram să acoperim întreaga piață în aceste state în martie sau aprilie, însă va trebui să creăm capacitățile necesare pentru a putea răspunde nevoilor de pe aceste piețe. În mai sau iunie, însă, vom putea face acest lucru. Acesta este motivul pentru care am programat toate lansările glo™ pe alte piețe la începutul celei de-a doua jumătăți a anului, probabil în cel de-al treilea trimestru”, a afirmat Durante.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
CEO-ul BAT a mai precizat că lansările din Rusia și România, deși efectuate doar cu câteva săptămâni în urmă, au oferit rezultate încurajatoare. “În 2018, intenționăm să lansăm glo™ pe alte 40 de piețe”, susține Durante.
În luna decembrie, BAT a lansat în România, în premieră pentru Europa, glo™, cel mai nou produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți. Acesta va concura IQOS, produsul similar al Philip Morris, realizat la fabrica sa de la Otopeni, care exportă deja rezerve de tutun destinate IQOS.
glo™ este un device care, precum cel concurent al Philip Morris, IQOS, încălzește și nu arde tutunul.
CITEȘTE ȘI FOTO British American Tobacco a deschis primul magazin glo din RomâniaPe 21 decembrie, BAT a deschis primul magazin glo din România și al cincilea din lume, în centrul comercial Băneasa Shopping City din București.
Începând cu a doua jumătate a lunii ianuarie consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, produse de BAT au putut fi achiziționate în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarket-uri și benzinării din șapte mari orașe din România (București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași).
CITEȘTE ȘI FOTO România - prima țară din Europa în care BAT își lansează cel mai nou produs de încălzire a tutunului: glo™Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks va fi comercializat la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).