Majoritatea serviciilor Raiffesen Bank, inclusiv tranzacțiile cu cardul sau prin ATM, erau indisponibile sâmbătă dimineață, banca invocând, în comunicările către clinți, drept cauză o pană de curent din nordul Capitalei.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Potrivit reprezentanților Raiffeisen, contactați de Profit.ro, în momentul de față departamentul IT investighează cauzele indisponibilității. Situația este în curs de remediere, deja putând fi efectuate unele operațiuni cu carduri la ATM-uri și POS.
UPDATE 9:58: Site-ul băncii a redevenit funcțional. Specialiștii lucrează la remedierea aplicațiilor de internet și mobile banking.
UPDATE 9:23: Banca a informat că, începând cu ora 9:20, clienții pot suna și primi consultanță de la serviciul call-center (*2000).
La ora 07:00, acest serviciu nu era disponibil. De-abia la ora 08:23, banca a transmis un mesaj clienților pe aplicația de messenger a Facebook, prin care informa că “în urma penei de curent de astăzi, din nordul capitalei, întâmpinăm un incident din cauza căruia, momentan, nu funcționează următoarele servicii: call-center, aplicațiile online banking, tranzacțiile cu cardul sau prin ATM. Lucrăm la remedierea cât mai rapidă a situației și vom reveni cu update-uri pe pagina de Facebook. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.”
Potrivit angajaților serviciului Call Center ai E-Distribuție, care asigură distribuția de electricitate în zona București, în Nordul capitalei au avut loc doar câteva intervenții minore, din care majoritatea planificate.
În urmă cu aproximativ un an a avut loc un incident similar și la ING Bank.