Grupul maghiar MOL, cel de-al treilea distribuitor de carburanți de pe piața autohtonă, cu o cotă de 17%, a înregistrat în primele trei trimestre ale anului 2024 vânzări record în România, de 586 mii tone carburanți, cu 10 mii tone sau aproape 1,7% peste cele din perioada similară a anului trecut și cu 4 mii tone peste precedentul record, de 582 mii tone de carburanți, din primele trei trimestre ale anului 2021, conform analizei Profit.ro.
Grupul maghiar a realizat în al treilea trimestru al acestui an un volum de vânzări de carburanți în benzinăriile din România similar celui din aceeși perioadă a anului trecut, de 214 mii tone, în pofida faptului că în prezent operează cu 5 stații mai puțin decât la acea dată.
MOL a vândut pe piața autohtonă în cel de-al treilea trimestru al anului 52 mii tone de benzină și 162 mii tone de motorină, volumul total de carburanți comercializat fiind de 214 mii tone, cu 6 mii tone sub recordul istoric pentru acest trimestru, realizat în perioada iulie-septembrie 2021, de 220 mii tone.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul maghiar a realizat în al doilea trimestru al acestui an un volum record de vânzări de carburanți în benzinăriile din România pentru această perioadă, cu 3,6% peste precedentul record înregistrat în trimestrul al doilea al anului 2021, în pofida faptului că a operat cu 6 stații mai puțin decât la acea dată.
MOL a vândut pe piața autohtonă în cel de-al doilea trimestru al anului 48 mii tone de benzină și 151 mii tone de motorină, volumul total de carburanți comercializat fiind unul record pentru acest trimestru al anului, de 199 mii tone.
Și în primul trimestru al anului, MOL a vândut pe piața autohtonă un volum de 39 mii tone de benzină și 134 mii tone de motorină, volumul total de carburanți comercializat fiind unul record pentru acest trimestru al anului, de 173 mii tone.
CITEȘTE ȘI Închiderile de fabrici ar putea duce la concedieri masive, avertizează ministrul Industriei din FranțaLiderul pieței distribuitoare de carburanți, OMV Petrom, a raportat o creștere a volumelor de carburanți vândute pe piața de retail în trimestrul al treilea cu 1%.
Grupul MOL a înregistrat, în primele trei trimestre ale acestui an, un profit înainte de impozitare de 1,4 miliarde de dolari.
Segmentul Consumer Services a înregistrat o performanță stabilă, în pofida diminuării cu 5% a numărului de stații din rețea.