Daimler anunță rezultate provizorii peste așteptări pentru Divizia Trucks, cu aproximativ 465.000 de unități, în creștere față de cele 415.000 de anul trecut.
Deși nu a difuzat încă cifrele finale pentru 2017, Daimler anticipează volumul total reușit de divizia de camioane, mai mare cu peste 10% față de 2016. După primele 11 luni, vânzările de camioane ale Daimler au ajuns la 422.500 unități, mai multe decât pe întreg parcursul anului 2016, când divizia de camioane a Daimler a comercializat aproximativ 415.100 vehicule la nivel global sub brandurile Mercedes-Benz, FUSO, Freightliner, Western Star, Thomas Build Buses și BharatBenz.
Pe baza rezultatelor inițiale din luna decembrie 2017, estimările Daimler Trucks arată că, la finele anului, volumul total de vânzări realizate la nivelul diviziei se ridică la circa 465.000 vehicule (față de cele 415.100 comercializate în 2016). Cifrele finale de vânzări vor fi comunicate public cu ocazia conferinței anuale de presă a Daimler, ce urmează să aibă loc la data de 1 februarie 2018.
CITEȘTE ȘI UPDATE EXCLUSIV Gabriela Firea a uitat să oblige taximetriștii să accepte plăți cu cardul și să nu refuze curse, așa cum a promis. Noile reguli scot însă din joc concurența de la Uber și Clever Taxi„Estimăm că volumul de vânzări realizate de Daimler Trucks pe parcursul întregului an 2017 se ridică la 465.000 autocamioane – semnificativ mai mult față de rezultatul din 2016 și, totodată, considerabil mai mult față de estimările noastre inițiale, de la începutul anului. Acest rezultat excelent a fost posibil datorită calității de top a produselor noastre și a performanțelor excelente ale echipei la nivel internațional – cu atât mai importante în contextul provocărilor anumitor piețe la nivelul cărora operăm. Le mulțumesc public tuturor angajaților Daimler Trucks pentru eforturile lor extraordinare”, a afirmat Martin Daum, membru al Consiliului de Administrație al Daimler AG, responsabil pentru divizia Trucks & Buses.
Divizia Trucks a Daimler și-a majorat vânzările în regiunea UE30 (Uniunea Europeană, Elveția și Norvegia) cu 3 procente în primele 11 luni ale anului 2017, față de aceeași perioadă a anului precedent (71.100 unități, între ianuarie – noiembrie 2016).
În România, divizia Truck & Bus a Mercedes-Benz România și-a consolidat poziția de lider al pieței de camioane în România pentru al patrulea an consecutiv. Deși piața autovehiculelor comerciale grele a fost mai mică decât în 2016, Mercedes-Benz și-a crescut cota de piață cu 1,7% în primele unsprezece luni din 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, ajungând la o cotă totală de piață de 21,8%.
Cel mai bine vândut model a fost Mercedes-Benz Actros pentru transport internațional, acesta ocupând o pondere de circa 80% din totalul vânzărilor locale ale diviziei Truck & Bus a Mercedes-Benz România.