Cele două versiuni ale modelului C4, cu propulsie electrică, vor primi o motorizare nouă care, împreună cu bateria actualizată, vor oferi mai multă putere și autonomie mai mare.
Citroen e-C4 și e-C4 X va oferi clienților un pachet motopropulsor nou, care are ca trăsături principale motorul de 115 kW și o baterie complet nouă, de 54 kWh. Principalele trăsături ale acestui model, cu noile echipamente, sunt performanța crescută și o autonomie de 420 km, în ciclu WLTP. Citroen a anunțat prețuri începând de la 44.600 euro, pe piețele vestice, pentru această motorizare.
Motorizarea anterioară, de 100 kW, alături de bateria de 50 kWh, care oferă 360 km autonomie, rămâne disponibilă, la prețul de 34.950 euro (preț pentru Franța).
Noua baterie, cu o chimie diferită și o densitate energetică crescut, are la bază o concentrație crescută de nichel și mai puțin cobalt și permite încărcarea la stații rapide până la 100 kW. De asemenea, durata de viață a acestei baterii este mai mare. Bateria oferă un plus de 30 km în rularea în trafic urban, chiar și la temeperatura de zero grade.
Mașina are două tipuri de chargere la bord, unul monofazat de 7,4 kW și, opțional, unul trifazat de 11 kW. La stații de putere, cu curent continuu, încărcarea de la 20% la 80% se face în sub 30 de minute.
Cele două modele e-C4 și e-C4 X sunt versiuni complet electrice ale modelului C4, lansat în urmă cu aproape 3 ani, fiind totodată singurele motorizări disponibile pe unele dintre piețele europene. C4 X și e-C4 X nu sunt echipate cu tracțiune integrală, chiar dacă numele ar putea să sugereze acest lucru.
Diferența între cele două versiuni de caroserie este dată de forma portbagajului și, implicit, a lunetei.
Dacă modelul de bază, C4 și e-C4 are o caroserie de tip hatchback, C4 și e-C4 X au o siluetă de fastback, amintind de un sedan, cu trăsături însă de SUV. Această din urmă caroserie are un plus de volum în zona portbagajului de circa 130 litri, însă oferă spațiu similar la interior, dat fiind faptul că ampatamentul celor două este identic.