Porsche anunță că noua generație Panamera înregistrează un succes foarte mare cu motorizarea hibrid, cu o medie de 60% din comenzi, dar cu vârfuri de 90% în Norvegia.
Aproximativ 90% din comenzile pentru noul Porsche Panamera au fost pentru E-Hybrid pe piețele din Belgia și Norvegia, peste 85% în Finlanda, 80% în Austria și peste 70% în Franța, potrivit cifrelor anunțate de cei de la Porsche, la scurt timp de la intrarea pe piață a noii generații a acestui model.
Porsche Panamera plug-in hibrid, versiunea Turbo S E-Hybrid, are unul dintre cele mai puternice motoare pe benzină de pe piață, un V8 de patru litri, biturbo, de 550 CP, dar este propulsat și de un motor electric, care poate rula singur aproximativ 50 de kilometri și care are 136 CP. Puterea totală a sistemului ajunge la 680 CP, cu o accelerație de 3,4 secunde de la 0 la 100 km/h, în timp ce consumul mixt declarat de producător este de 2,9 litri/100 km, respectiv 16,2kWh/100 km energie electrică.
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid este disponibil și pe noua caroserie Sport Turismo, prețurile pentru acest tip de motorizare începând de la aproximativ 110.000 euro.
Porsche se pregătește de lansarea primului său model complet electric, Mission E, după numele de proiect, un rival extrem de puternic pentru Tesla. Acesta va fi propulsat cu ajutorul unei baterii electrice de ultimă generație, va avea o autonomie de 500 km, o accelerație de la 0 la 100 km/h este de numai 3,5 secunde. Încărcarea bateriei se va face în mers, prin recuperarea energiei la frânare, iar la priză, cu încărcătorul rapid, în doar 15 minute până la o capacitate de 80% a bateriei.
Investițiile Porsche pentru acest nou model s-au ridicat la aproximativ 1 miliard de euro, a bună parte fiind destinată unei noi uzine, în zona sediului central al companiei, în Zuffenhausen, ca o continuare a actualei fabrici.
În paralel, Porsche și Audi studiază oportunitățile pentru dezvoltarea de noi produse electrice pe baza unei platforme comune.
Porsche este una dintre companiile parteneere în IONITY, alături de Audi, BMW, Daimler și Ford, pentru dezvoltarea unei rețele de încărcare în Uniunea Europeană. Aceasta țintește construirea a 400 de stații de încărcare rapidă de-a lungul principalelor artere din Europa.