UPDATE Valoarea totală a comenzilor eMag a depășit 182 de milioane de lei. S-au vândut peste 10 kilograme de aur

UPDATE Valoarea totală a comenzilor eMag a depășit 182 de milioane de lei. S-au vândut peste 10 kilograme de aur
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 nov 2016

UPDATE Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday de către cel mai mare retailer din România, eMag, era de 182,2 milioane de lei (40,4 milioane euro), la ora 12:36. Potrivit informațiilor afișate de retailer, au fost vândute și 54 de bijuterii cu diamante și lingouri cu o greutate totală de aproape 10,3 kilograme de aur.

Din valoarea totală a comenzilor, 26,5% o reprezintă plățile cu cardul, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Numărul produselor vândute este de peste 584.000, iar cel al produselor rămase la comercializare de peste 415.000.

În cazul produselor speciale, au fost vândute 54 bijuterii cu diamante și lingouri cu o greutate totală de aproape 10,3 kilograme de aur.

Numărul total de vizite pe site a depășit 1,66 milioane, iar numărul paginilor vizualizate a depășit cifra de 53,56 milioane.

Printre cele mai vândute produse au fost televizoarele, peste 21.600, parfumurile, peste 19.300, electrocasnicele mici, peste 49.000, produse pentru casă, peste 91.000, componente PC și periferice, peste 33.000.

ȘTIRE INIȚIALĂ Valoarea totală a comenzilor înregistrată, de Black Friday, de către cel mai mare retailer din România, eMag, era de 166,6 milioane de lei (36,9 milioane euro), la ora 10:47. Potrivit informațiilor afișate de retailer, au fost vândute și 28 de bijuterii cu diamante și lingouri cu o greutate totală de peste 9,3 kilograme de aur.

Din valoarea totală a comenzilor, 27% o reprezintă plățile cu cardul.

Numărul produselor vândute este de peste 424.000, iar cel al produselor rămase la comercializare de peste 575.000.

În cazul produselor speciale, au fost vândute 28 bijuterii cu diamante și lingouri cu o greutate totală de peste 9,3 kilograme de aur.

Numărul total de vizite pe site a depășit 1,4 milioane, iar numărul paginilor vizualizate a depășit cifra de 44,34 milioane.

Printre cele mai vândute produse au fost televizoarele, peste 18.300, parfumurile, peste 13.700, frigiderele, peste 7.300, electrocasnicele mici, peste 36.600, produse pentru casă, peste 64.000, componente PC și periferice, peste 27.000.

Black Friday la Fashion Days: număr record de comenzi pe telefoane mobile în primele patru ore, de 2,7 ori mai multe ca în 2015 CITEȘTE ȘI Black Friday la Fashion Days: număr record de comenzi pe telefoane mobile în primele patru ore, de 2,7 ori mai multe ca în 2015

În cursul dimineții, site-ul a fost blocat de mai multe ori, din cauza numărului mare de vizitatori simultan, care a depășit 450.000.

Valoarea tranzacțiilor online de Black Friday ajunsese la 19,9 milioane de lei în intervalul 00.00- 09.36, iar coșul mediu de cumpărături online era de 832 de lei, potrivit datelor transmise de PayU România. Retailerii se așteaptă să aibă vânzări de trei ori mai mari față de ediția din 2015 a Black Friday. Cea mai mare tranzacție online înregistrată în acest interval a fost de 143.000 de lei.

PayU România estimează că valoarea tranzacțiilor online din acest an de Black Friday va ajunge la 110 milioane lei, în creștere cu 60% față de aceeași perioadă din 2015.

Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoștinței în Statele Unite și care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun.

Comercianții români au preluat acestă sărbătoare, dar unii retaileri anunță reduceri și înainte sau după ziua evenimentului. Cele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

Mai multe site-uri au fost blocate vineri dimineață din cauza traficului intens.

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday 2016
emag black friday