Ultimele date: UPC România se apropie de 1,35 milioane de clienți. Veniturile au crescut cu aproape 7%, la 734 milioane lei. Televiziunea analogică continuă trendul de scădere, telefonia crește

Ultimele date: UPC România se apropie de 1,35 milioane de clienți. Veniturile au crescut cu aproape 7%, la 734 milioane lei. Televiziunea analogică continuă trendul de scădere, telefonia crește
scris 15 feb 2018

UPC România avea 1,345 milioane de clienți la finele anului trecut, cu 3,8% mai mulți față de decembrie 2016 și cu 1,8% peste septembrie 2017, potrivit datelor anunțate de UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global. Veniturile nete ale UPC România au crescut cu 6,5%, de la 689,3 milioane lei în 2016 la 734,4 milioane lei în 2017

În cursul anului precedent, numărul de abonamente a crescut cu 6,3%, la 2,42 milioane.

Urmărește-ne și pe Google News

Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cea mai bună performanță, sporul față de decembrie 2016 fiind de 13,7%, la 534.400.

Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8,6%, la 581.700.

Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală, cu un plus de 5,1% față de decembrie 2016, la 673.200.

EXCLUSIV RCS&RDS și Telekom Fix au câștigat clienți din portarea numerelor. Ceilalți operatori au ieșit pe minus CITEȘTE ȘI EXCLUSIV RCS&RDS și Telekom Fix au câștigat clienți din portarea numerelor. Ceilalți operatori au ieșit pe minus

În schimb, televiziunea analogică a continuat trendul de scădere și a ajuns la 260.700 de clienți, de la 263.400 în decembrie 2016.

Pe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2,6% față de decembrie 2016, la 1,29 milioane de utilizatori, evoluție susținută și de avansul numărului de clienți pe satelit cu 3,3%, la 365.900.

Potrivit datelor Liberty Global, o parte din creșterea portofoliului UPC Romania a fost susținută de aportul mai multor achiziții. Astfel, intrările de noi clienți au însumat 3.300 la 7.000 de locuințe acoperite.

Primăria a primit ofertele pentru strategia Smart City a Bucureștiului CITEȘTE ȘI Primăria a primit ofertele pentru strategia Smart City a Bucureștiului

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

În 2016, cifra de afaceri a operatorului a crescut cu 8%, la 579,07 milioane de lei. Pe de altă parte, UPC Romania a încheiat anul 2016 cu o pierdere de 277,3 milioane de lei, în creștere cu 20,4% față de 2015.

În intervalul 2006 – 2016, conform datelor de la Ministerul Finanțelor, subsidiara locală a grupului american Liberty Global nu a raportat niciodată profit. Pierderea cumulată a companiei în intervalul menționat se apropie de 3,4 miliarde de lei.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

Ultimele date: UPC România se apropie de 1,35 milioane de clienți. Veniturile au crescut cu aproape 7%, la 734 milioane lei. Televiziunea analogică continuă trendul de scădere, telefonia crește

Sursa infografic: UPC România

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
rezultate
clienti