FOTO UPC alege o nouă identitate vizuală

FOTO UPC alege o nouă identitate vizuală
scris 4 sep 2017

Operatorul prin cablu UPC România a ales o nouă identitate vizuală, într-o campanie de marketing în care introduce și noi pachete de servicii.

"Cu o grafică mai simplă, colorată și modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă. Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie și va continua cu o prezență puternică în online, cinematografe, outdoor și magazinele UPC. Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din orașele mari – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești urmând ca până la finalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeași identitate vizuală", anunță compania.

Urmărește-ne și pe Google News

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
FOTO UPC alege o nouă identitate vizuală

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

Anul trecut, cifra de afaceri a operatorului a crescut cu 8%, la 579,07 milioane de lei. Pe de altă parte, UPC Romania a încheiat anul 2016 cu o pierdere de 277,3 milioane de lei, în creștere cu 20,4% față de 2015.

În primul semestru al acestui an, UPC a avut venituri de 361,5 milioane de lei, în creștere cu 6,5% față de iunie 2016.

 

 

 

UPC România avea 1,297 milioane de clienți la finele primului semestru al acestui an, cu 4,2% mai mulți față de iunie 2016 și cu 0,5% peste martie 2017, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global, analizate de Profit.ro.

AFI Europe și Dedeman au decis să anuleze tranzacția de vânzare a clădirilor de birouri AFI Park 1, 2 și 3 CITEȘTE ȘI AFI Europe și Dedeman au decis să anuleze tranzacția de vânzare a clădirilor de birouri AFI Park 1, 2 și 3

Practic, în intervalul 2006 – 2016, conform datelor de la Ministerul Finanțelor, subsidiara locală a grupului american Liberty Global nu a raportat niciodată profit. Pierderea cumulată a companiei în intervalul menționat se apropie de 3,4 miliarde de lei.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). 

viewscnt
Afla mai multe despre
upc romania
venituri
clienti
internet
telefonie
cablu