Ultimele date: UPC România se apropie de 1,35 milioane de clienți. Veniturile au crescut cu aproape 7%, la 734 milioane lei. Televiziunea analogică continuă trendul de scădere, telefonia crește

Ultimele date: UPC România se apropie de 1,35 milioane de clienți. Veniturile au crescut cu aproape 7%, la 734 milioane lei. Televiziunea analogică continuă trendul de scădere, telefonia crește
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 15 feb 2018

UPC România avea 1,345 milioane de clienți la finele anului trecut, cu 3,8% mai mulți față de decembrie 2016 și cu 1,8% peste septembrie 2017, potrivit datelor anunțate de UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global. Veniturile nete ale UPC România au crescut cu 6,5%, de la 689,3 milioane lei în 2016 la 734,4 milioane lei în 2017

În cursul anului precedent, numărul de abonamente a crescut cu 6,3%, la 2,42 milioane.

Urmărește-ne și pe Google News

Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cea mai bună performanță, sporul față de decembrie 2016 fiind de 13,7%, la 534.400.

Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8,6%, la 581.700.

Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală, cu un plus de 5,1% față de decembrie 2016, la 673.200.

EXCLUSIV RCS&RDS și Telekom Fix au câștigat clienți din portarea numerelor. Ceilalți operatori au ieșit pe minus CITEȘTE ȘI EXCLUSIV RCS&RDS și Telekom Fix au câștigat clienți din portarea numerelor. Ceilalți operatori au ieșit pe minus

În schimb, televiziunea analogică a continuat trendul de scădere și a ajuns la 260.700 de clienți, de la 263.400 în decembrie 2016.

Pe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2,6% față de decembrie 2016, la 1,29 milioane de utilizatori, evoluție susținută și de avansul numărului de clienți pe satelit cu 3,3%, la 365.900.

Potrivit datelor Liberty Global, o parte din creșterea portofoliului UPC Romania a fost susținută de aportul mai multor achiziții. Astfel, intrările de noi clienți au însumat 3.300 la 7.000 de locuințe acoperite.

Primăria a primit ofertele pentru strategia Smart City a Bucureștiului CITEȘTE ȘI Primăria a primit ofertele pentru strategia Smart City a Bucureștiului

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

În 2016, cifra de afaceri a operatorului a crescut cu 8%, la 579,07 milioane de lei. Pe de altă parte, UPC Romania a încheiat anul 2016 cu o pierdere de 277,3 milioane de lei, în creștere cu 20,4% față de 2015.

În intervalul 2006 – 2016, conform datelor de la Ministerul Finanțelor, subsidiara locală a grupului american Liberty Global nu a raportat niciodată profit. Pierderea cumulată a companiei în intervalul menționat se apropie de 3,4 miliarde de lei.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

Ultimele date: UPC România se apropie de 1,35 milioane de clienți. Veniturile au crescut cu aproape 7%, la 734 milioane lei. Televiziunea analogică continuă trendul de scădere, telefonia crește

Sursa infografic: UPC România

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
rezultate
clienti