Telekom Romania a lansat platforma Telekom Electronic Beats, care urmărește facilitarea accesului clienților operatorului la informații din zona divertismentului și a muzicii electronice, cu accent pe artiști locali și informații interne.
"Telekom Electronic Beats se dorește a fi o platformă cu targetul «millennials» și are două componente de bază, respectiv platforma online și evenimentele. Avem deja parteneriate cu mai mulți organizatori de evenimente și cu festivaluri precum Electric Castle și Citadela", a afirmat Ruxandra Rau, brand director în cadrul Telekom Romania, prezentă la conferința de presă dedicată evenimentului.
Disponibilă la www.electronicbeats.ro, lansarea platformei este parte a campaniei comerciale #Netliberare, inițiată în aprilie 2017.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În noiembrie 2017, Telekom Romania a fost primul operator local care a introdus oferte cu trafic nelimitat 4G pentru abonați, precum și trafic nelimitat gratuit pentru streaming video, pentru utilizatorii de cartele.
Luna trecută, operatorul a extins bonusul de trafic de date mobil 4G nelimitat și pentru segmentul cartelelor, începând de la 5 euro credit.
Potrivit datelor operatorului, două milioane de clienți Telekom utilizează deja ofertele #Netliberare, iar traficul 4G în rețea a crescut de 6 ori față de 2017, pe fondul investițiilor în infrastructură și portofoliul de telefonie și servicii.
Platforma Telekom Electronic Beats a fost lansată în urmă cu 18 ani de Deutsche Telekom, acționarul majoritar indirect al grupului Telekom România, format din fostele companii Romtelecom și Cosmote Romania.
CITEȘTE ȘI Telekom Romania a raportat venituri de 972 milioane de euro în 2017Lansarea platformei a urmărit creșterea popularității brandurilor Telekom și T-Mobile în rândul tinerilor. Platforma are două componente: sponsorizarea de conținut de la artiști locali și internaționali și organizarea de evenimente.
În România, platforma debutează oficial cu două seri de spectacole de muzică electronică în Control Club din București.