Guess, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, va deschide, în această primăvară, un magazin în Palas Mall Iași și ajunge astfel la opt magazine în România, a anunțat dezvoltatorul centrului comercial.
Acesta va fi primul magazin din nord-estul țării al brandului american și al treilea din rețeaua grupului Iulius, după cele din Iulius Mall Timișoara și Iulius Mall Cluj. La Palas Mall, Guess va ocupa o suprafață de aproximativ 135 metri pătrați.
Cele șapte magazine monobrand Guess sunt operate în România, în exclusivitate, de societatea Unic Brands. Patru dintre acestea sunt situate în București și câte unul în Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraților Paul și Maurice Marciano în Los Angeles. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce și ceasuri, bijuterii și parfumuri. Compania deține, de asemenea, și linia Marciano.
Printre campaniile emblematice ale Guess se numără cea „în alb și negru”, reprezentată de-a lungul timpului de supermodele și vedete precum: Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Valeria Mazza, Julia Lescova, Laetitia Casta, Drew Barrymore, Amber Heard, Kate Upton, Gigi Hadid etc.
Grupul Iulius este cel mai mare dezvoltator și operator român de centre comerciale de tip mall și proiecte mixed-use. Din portofoliul său fac parte patru mall-uri sub brandul Iulius Mall, la Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava, și Palas Iași.
În prezent, grupul dezvoltă în proximitatea Iulius Mall Timișoara proiectul Openville, al doilea ansamblu multifuncțional din România, care va include: șapte clădiri de birouri clasa A, peste 100 de noi magazine, restaurante și cafenele tematice, 15 săli de cinema multiplex, o zonă de fresh market, săli de evenimente, cel mai mare parc suspendat din România, patinoar și carusel pentru copii în aer liber.