Retailerul spaniol de fashion Mango a renunțat să deschidă un magazin în centrul comercial Cocor, din centrul Bucureștiului. Magazinul urma să fie dispus pe două etaje, la parter și etajul 1, pe o suprafață totală de 800 metri pătrați și să cuprindă toate colecțiile, inclusiv pentru bărbați și copii.
Mango a deținut câțiva ani un magazin în centrul comercial Unirea, situat în apropiere de Cocor, pe care l-au închis, dar pe care potrivit unor surse din piață ar vrea să-l redeschidă.
Potrivit datelor de pe siteul companiei, Mango deține 8 magazine în România, dintre care patru în București și câte unul în Ploiești, Constanța, Timișoara și Cluj.
Magazinul Cocor din centrul Capitalei a fost redeschis în octombrie 2010, în urma unor lucrări de extindere a suprafeței închiriabile și de construcție a unei parcări supraetajate în spatele acestuia. Investițiile s-au ridicat la 25 de milioane de euro.
CITEȘTE ȘI Președintele CA al Cocor este premiat cu 45.000 euro, fără TVA, pentru rezultatele din 2015Compania a încercat repoziționarea acestuia prin atragerea de retaileri mari și o galerie a designerilor români. Anul de vârf al Cocor a fost 2011, când a înregistrat vânzări de 21,6 milioane lei, ca în anul următor să se prăbușească la 12,6 milioane lei.
Prin companiile care mai au magazine în Cocor se numără Billa, Terranova, Steilmann, Subway.
Acționarii Cocor SA sunt Liviu Ursan – 14,8%, Daniel Stoica – 14,6%, BROADHURST INVESTMENTS LIMITED loc. NICOSIA CYP – 13,3%, SIF Transilvania – 10,2% și SIF Muntenia – 10%.