MOTIVI a deschis un magazin la Timișoara și are în plan extinderea cu noi locații și intrarea pe online

MOTIVI a deschis un magazin la Timișoara și are în plan extinderea cu noi locații și intrarea pe online
scris 6 apr 2016

Brandul italian de îmbrăcăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion, a deschis un nou magazin în Timișoara, după o investiție de 180.000 euro, și a ajuns la 15 unități pe piața locală. Planurile companiei includ deschiderea altor noi unități în țară, inclsiv în franciză, și lansarea un magazin online.

“România este una dintre țările din regiune în care dorim să ne consolidăm prezența. Am știut acest lucru încă de la intrarea noastră, în 2004, când am observat multe similarități cu Italia, precum latinitatea și preocuparea constantă a femeilor de a ține pasul cu ultimele tendințe de pe podiumurile internaționale. România este una dintre piețele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alături de Rusia și Italia”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager și Retail Manager Miroglio Fashion.  

Urmărește-ne și pe Google News

Până la mijlocul lunii septembrie 2016, MOTIVI are în plan deschiderea altor noi locații în țară, următorul pas fiind redeschiderea, în a doua jumătate a lunii aprilie, a magazinului deținut în centrul comercial Iulius Mall din Cluj, în urma finalizării procesului de relocare și renovare.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Românii au plătit în trei luni 50,6 milioane euro pe haine și accesorii H&M CITEȘTE ȘI Românii au plătit în trei luni 50,6 milioane euro pe haine și accesorii H&M

Pe lângă aceste acțiuni, Miroglio Fashion are în plan deschiderea unui magazin online și creșterea numărului de locații în sistem de franciză, ca parte a procesului de expansiune în România și de consolidarea poziției sale în regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria și prin introducerea unor noi brand-uri în magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chișinău).

În prezent, brandul are 15 magazine în țară, dintre care 13 proprietate și 2 francize  (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș) și 90 de angajați.

Lanțul de magazine de îmbrăcăminte MOTIVI deține peste 400 de unități în 32 de țări și a fost creat în 1993 ca un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion.

Brandul MOTIVI face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din Italia. Miroglio a pornit în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europă, dar și în celelalte continente.

viewscnt
Afla mai multe despre
motivi
magazine
extindere