Retailerul de fashion H&M a vândut haine, pantofi și accesorii de 468 miliarde coroane suedeze (50,6 milioane euro) în România în primul trimestru al anului fiscal 2016 (decembrie 2015 - februarie 2016), în creștere cu 22% față de aceeași perioadă din anul anterior, potrivit unui raport al grupului suedez.
În perioada menționată, H&M nu a deschis niciun magazin în România, rețeaua situându-se la 29 februarie la 42 de unități. În martie, retailerul a inaugurat trei magazine, la Satu Mare, Focșani și Timișoara, și are în prezent 45 de magazine.
În lei, H&M România a raportat o creștere de 25%. Vânzările includ TVA. Perioada raportată cuprinde atât sărbătorile de iarnă, cât și perioada de reduceri din februarie.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 8% în perioada decembrie 2015 - februarie 2016, la 50,6 miliarde coroane suedeze (5,4 miliarde euro). Compania, fondată în Suedia în 1947, este prezentă pe 50 de piețe cu 3.970 magazine.