Românii au plătit în trei luni 50,6 milioane euro pe haine și accesorii H&M

Românii au plătit în trei luni 50,6 milioane euro pe haine și accesorii H&M

Sursa foto: Laszlo Raduly

Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 6 apr 2016

Retailerul de fashion H&M a vândut haine, pantofi și accesorii de 468 miliarde coroane suedeze (50,6 milioane euro) în România în primul trimestru al anului fiscal 2016 (decembrie 2015 - februarie 2016), în creștere cu 22% față de aceeași perioadă din anul anterior, potrivit unui raport al grupului suedez.

În perioada menționată, H&M nu a deschis niciun magazin în România, rețeaua situându-se la 29 februarie la 42 de unități. În martie, retailerul a inaugurat trei magazine, la Satu Mare, Focșani și Timișoara, și are în prezent 45 de magazine.

Urmărește-ne și pe Google News
Primul magazin COS din România va fi deschis în această primăvară pe Calea Victoriei CITEȘTE ȘI Primul magazin COS din România va fi deschis în această primăvară pe Calea Victoriei

În lei, H&M România a raportat o creștere de 25%. Vânzările includ TVA. Perioada raportată cuprinde atât sărbătorile de iarnă, cât și perioada de reduceri din februarie.

La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 8% în perioada decembrie 2015 - februarie 2016, la 50,6 miliarde coroane suedeze (5,4 miliarde euro). Compania, fondată în Suedia în 1947, este prezentă pe 50 de piețe cu 3.970 magazine. 

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari
sarbatori
reduceri
haine
accesorii