eMAG lansează un program pentru susținerea miciilor producători români și anticipează vânzări cumulate de 100 milioane de lei în următorii 5 ani

eMAG lansează un program pentru susținerea miciilor producători români și anticipează vânzări cumulate de 100 milioane de lei în următorii 5 ani
scris 26 ian 2017

Retailerul eMAG.ro, cel mai mare jucător local online, a anunțat lansarea unui program care va permite micilor producători locali să listeze și să vândă produsele pe platforma eMAG Marketplace și anticipează vânzări cumulate de 100 milioane de lei în următorii 5 ani.

Denumit “Deschide România”, de acest program vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an, fiind estimate vânzări de 14 milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News

eMAG a investit peste un milion de lei în lansarea programului. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

“Pentru micii antreprenori români înscrierea în eMAG Marketplace reprezintă oportunitatea de a accesa milioane de potențiali clienți, iar pentru aceștia din urmă, cumpărarea produselor românești pe care și le doresc, simplu și rapid, indiferent de locul din țară în care ele sunt fabricate. Ei vor sprijini astfel micii producători și tradițiile meșteșugărești. O cerere crescută va aduce și noi locuri de muncă, iar astfel impactul acestui proiect în cadrul comunităților va fi unul de durată”, a declarat joi directorul eMAG Marketplace, Florin Filote, într-o conferință de presă.

Unul dintre principalele avantaje ale programului îl reprezintă piața de milioane de clienți pe care producătorii locali o vor putea accesa odată cu listarea în eMAG Marketplace. eMAG are peste 20 milioane de vizualizări pe zi, potrivit datelor companiei.

EXCLUSIV Un nou jucător, străin, intră pe piața RCA, cu tarife mici. Patronatul brokerilor și un nume mare din piața mondială, în negocieri avansate CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Un nou jucător, străin, intră pe piața RCA, cu tarife mici. Patronatul brokerilor și un nume mare din piața mondială, în negocieri avansate

Mici producători locali vor beneficia și de comisioane mai mici, în medie, cu 50% față de cele standard, care se situează între 5 și 20%, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%.

În plus, pentru a fi mai ușor de identificat de către clienți, produsele din program vor fi semnalizate, pe site și în aplicația mobilă eMAG, cu logoul „Deschide România”.

Un număr de 30 de angajați eMAG sunt implicați în noul proiect, care vor oferi producătorilor suport pentru respectarea cerințelor legale în ceea ce privește producția, documentarea și comercializarea online a produselor.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ 400 de producători se vor înscrie în proiect și vor lista in jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera pentru aceștia vânzări de peste 14 milioane de lei.

În prezent, în eMAG Marketplace există 32 de producători locali cu cifră de afaceri de până la 500.000 de lei, cu peste 5.000 de produse, listate în 98 de categorii. Cumulat, până acum, aceștia au înregistrat vânzări de peste 600.000 de lei.

Confirmare: AFI Brașov va avea ca ancoră un hipermarket Carrefour de 6.500 mp CITEȘTE ȘI Confirmare: AFI Brașov va avea ca ancoră un hipermarket Carrefour de 6.500 mp

Cine se poate înscrie în program?

În acest program se pot înscrie, indiferent de domeniul de activitate și cu excepția industriei alimentare, mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșteșugărești.

Cifra de afaceri a acestora poate să fie de până la 500.000 de lei, înregistrată în ultimul an fiscal încheiat.

În următorii cinci ani de la lansarea „Deschide România”, comercianții înscriși în program vor cumula, prin intermediul platformei eMAG Marketplace, vânzări de 100 milioane de lei.

Comercianții care doresc să vândă pe platforma eMAG Marketplace în cadrul programului “Deschide România” trebuie să producă exclusiv în România, cu respectarea tuturor normelor și prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse meșteșugărești, realizate în serii mici.

Platforma marketplace a eMAG, unde alți comercianți își pot vinde produsele pe site-ul celui mai mare retailer local online, va înregistra în acest an vânzări de peste un miliard de lei și va ajunge la o pondere de peste 30% în totalul produselor comandate pe eMAG.ro.

Lansată în 2011 și cu investiții de 15 milioane de euro în 2015, platforma eMAG Marketplace a înregistrat în 2016 o creștere accelerată și a ajuns la peste 2.000 de magazine partenere, care au peste un milion de produse listate.

Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.

Dante International a avut afaceri de 1,95 miliarde de lei în 2015 pe toate piețele pe care activează.

Potrivit datelor companiei, afacerile cumulate ale eMAG în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia au atins 1,95 miliarde de lei, cu 56% mai mult față de 2014.

În România, afacerile au crescut cu 36,4%, la 1,7 miliarde de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
program
romania
mici producatori