Electrocasnicele mari și mici se mențin pe primul loc în topul celor mai cumpărate 10 produse de către clienții eMAG în perioada sărbătorilor de iarnă, urmate de jucării și produsele pentru copii, în urcare o poziție față de decembrie 2015, și decorațiunile și produsele pentru casă și grădină, pe locul 5 în urmă cu un an, conform datelor Dante International, administratorul retailerului online.
Următoarele trei poziții revin telefoanelor mobile și accesoriilor, produselor cosmetice și de îngrijire și componentelor PC, perifericelor și laptop-urilor.
Cărțile au direct pe locul 7 în topul preferințelor clienților eMAG pentru perioada sărbătorilor, fiind televizoare, fashion & sport și aparate de îngrijire personale.
Produsele pentru auto și tabletele care în decembrie 2015 ocupau locurile 8 și 10, au ieșit din topul eMAG. În cazul tabletelor, ieșirea nu este o supriză și reflectă tendința de scădere a interesului consumatorilor și, implicit, a vânzărilor manifestată în ultimii ani.
În această perioadă eMAG desfășoară o campanie de oferte speciale, estimările interne ale retailerului aratând că în această lună comenzile vor fi în creștere cu 53% față de aceeași perioadă a anului trecut.
“Clienții au înțeles că online poți cumpăra orice, oricând, de oriunde, de pe telefon, tabletă sau desktop și, mai important, că poți economisi timp. Am înregistrat o creștere a traficului și a comenzilor încă de la începutul lunii, semn că românii caută la eMAG cadoul ideal de Crăciun”, a afirmat directorul general al eMAG, Tudor Manea.
În luna decembrie, potrivit datelor eMAG, numărul comenzilor a crescut constant, evoluția fiind susținută și de dezvoltarea accelerată a gamei de produse și a platformei Marketplace. Valoarea coșului mediu a fost relativ constantă în această perioadă, situându-se în jurul valorii de 500 de lei.
CITEȘTE ȘI Comerțul electronic urcă afacerile FAN Courier la peste 500 milioane de lei în acest an
Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.
Dante International a avut afaceri de aproape două miliarde de lei în 2015 pe toate piețele pe care activează.