Reducerile afișate cu ocazia târgului de turism și destinațiile noi lansate pentru vara viitoare au crescut vânzările Paralela 45 cu 950.000 de euro, cu ocazia Târgului de Turism al României și a Black Friday din 17 noiembrie. Cele mai multe rezervări s-au făcut pentru sărbătorile de iarnă și pentru vara viitoare, turiștii căutând pachete cu cazare la hoteluri de patru și cinci stele, cu tarife avantajoase în această perioadă.
“Reducerile practicate cu ocazia târgului de turism sunt la tariful de cazare și sunt oferite de partenerii hotelieri din destinațiile pe care le operăm. Sunt practicate la vacanțele unde avem volume mari, cum ar fi cele pe charter și sejururile, nicidecum pentru circuite, unde organizăm unul-două grupuri pe an într-o destinație, și pentru care nu se pot obține reduceri nici din partea companiei de transport aerian, nici din partea hotelierilor“, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.
Vedeta târgului de turism a fost Laponia, pachetele pe cele două chartere organizate de turoperator înainte și în timpul Crăciunului fiind cerute de familiile cu copii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru vara viitoare turiștii au cumpărat în special vacanțe în Grecia, Turcia, Spania, pentru care turoperatorul a afișat reduceri de până la 50% din tariful de cazare și are disponibile noi destinații pe zboruri charter în insula Samos, de la 356 de euro/persoană, Alanya, de la 416 euro/persoană, Durres, Golem și Vlore, de la 385 de euro/persoană. Turiștii au ales vacanțe la hoteluri de patru și cinci stele, cu demipensiune, la un buget mediu de 1.000-1.200 de euro/familie, pe care le pot plăti și în rate (până la 12 rate fără dobândă cu cardurile puse la dispoziție de băncile partenere ale turoperatorului).
O mare parte din vacanțele în România, pe litoralul românesc, la munte și în stațiunile balneare, au fost cumpărate cu vouchere de vacanță. În afara sezonului, cele mai multe solicitări au fost pentru Emiratele Arabe Unite (Dubai, Ras Al Khaimah, Abu Dhabi și Ajman) și circuite. Cea mai complexă vacanță vândută în perioada târgului de turism a fost un circuit de 12 zile în Japonia, în martie 2018, care a costat 6.000 de euro.
De Black Friday, pachetele pentru vacanțe pe charter și sejururile anului 2018 în Turcia, Grecia, Spania, Portugalia, Italia, Cipru, precum și cele pentru litoralul românesc, cu reducere de până la 50% din tariful de cazare, s-au vândut în special online, pe noul portal de turism al turoperatorului.