Agenția de turism Paralela 45 vrea să inaugureze vara viitoare zboruri charter către Alanya (Turcia), Samos (Grecia) și, în premieră absolută, Albania și își propune ca, până la finalul acestui an, să lanseze mai multe proiecte online. În paralel, agenția deținută de Alin Burcea vrea să deschidă o platformă dedicată turismului de business.
Paralela 45, unul dintre principalii turoperatori din România, a raportat pentru primele nouă luni ale acestui an o creștere cu 22% a volumului de vânzări, numărul turiștilor care au ales să călătorească prin intermediul firmei crescând cu 17%. Agenția estimează că, până la finalul anului, cifra de afaceri va atinge pragul de 50 de milioane de euro.
Rezultatele obținute de agenție se datorează, după cum explică reprezentanții acesteia, strategiei de comunicare și vânzare orientată către mediul online, dar și varietății produselor turistice și destinațiilor aflate în portofoliu. În fiecare an, agenția deschide noi destinații turistice diversifică cele peste 120 de circuite turistice pe care le gestionează în fiecare sezon turistic.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Charterele avion, cu plecări din principalele orașe ale țării, și sejururile individuale au avut grade de ocupare în acest sezon de 97%. În topul preferințelor în 2017 au fost, ca pondere a numărului de turiști, Grecia - 45%, Spania - 24%, Turcia - 20% și Cipru - 5 %, clasamentul încheindu-se cu Italia, Portugalia și Croația.
În privinta evoluției circuitelor turistice, creșterea volumelor de vânzări înregistrată de Paralela 45 în 2017 este de 34%. Cele mai mari creșteri, ca număr de turiști, au fost înregistrate pe circuitele Rusia, Portugalia, Israel, Italia, Spania, Grecia și țările nordice. Un aport important l-au adus, însă, și circuitele exotice în țări precum Maroc, Vietnam, Thailanda, Singapore, Egipt și Cuba.
Bulgaria și turismul intern, în special către destinații de tip litoral, dar și munte și balneo, au crescut cu 32 %, fiind foarte solicitate de turiști, în special în perioadele de early booking (octombrie - martie).
CITEȘTE ȘI FOTO Oprit de criză, Burcea se pregătește să deschidă complexul de apartamente de lângă lacul Snagov: sunt oameni care vor să se relaxeze aproape de București, fără să bată drumul până la muntePentru sezonul 2018, Paralela 45 analizează, ca urmare a solicitărilor primite atât din partea turiștilor, dar și a agențiilor partenere, lansarea de noi rute turistice, tip charter avion, către destinații de vară în Alanya (Turcia), Samos (Grecia) și, în premieră absolută, Albania.
Paralela 45 și-a extins în acest an prezența în țară prin inaugurarea a patru noi agenții în București, Brașov, Arad și Bacău, concomitent cu acceptarea de noi francize în rețeaua agenției în București (2 agenții) și Sf. Gheorghe, numărul punctelor de vânzare ajungând astfel la 43.
Investițiile Paralela 45 nu s-au orientat, însă, doar către zona offline, prin extinderea rețelelor de vânzare, agenția dezvoltând în 2017 o serie de proiecte în mediul online, care urmeaza a fi lansate până la finalul anului, fapt care va genera, în opinia proprietarului agenției, Alin Burcea, o contribuție importantă la cifra de afaceri a anului viitor.
"Ne-am dorit foarte mult un upgrade pe zona vânzărilor online, dar și a creării unei platforme dedicate segmentului corporate. Astfel, Paralela 45 va lansa în viitorul apropiat un nou website dedicat turiștilor, mult mai facil și prietenos, care cu siguranță va aduce un nou impuls rezultatelor financiare în 2018. Pentru zona corporate, la cererea marilor companii cu care lucrăm, inaugurăm tot în acest an, o platformă inovativă care permite accesul direct al acestora, indiferent de oră, sau zi, la rezervările directe de bilete de avion și pachete de cazare", a spus Burcea.
Paralela 45 a fost inființată în aprilie 1990, fiind una dintre primele trei agenții private din Romania. Turoperatorul este specializat în vacanțe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, circuite culturale și istorice în diverse destinații, programe pentru seniori, croaziere, vacanțe tailor made, precum și turism de business. Compania are 43 de agenții proprii și în franciză răspândite în toată țara.