Directorii generali ai Google și Facebook, Sundar Pichai și Mark Zuckerberg, au avut cunoștință despre o înțelegere de împărțire a pieței de publicitate online, conform unei plângeri modificate depuse de Texas și alte state care au intentat un proces antitrust împotriva Google, transmite Reuters.
Acordul cu Facebook, pe care Google l-a numit Jedi Blue, a fost semnat de Sundar Pichai, în timp ce CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a participat la o serie de e-mailuri în care s-a discutat despre înțelegere, informează News.ro.
Google a spus ulterior că afirmația plângerii ”nu este exactă” și că plângerea în sine este ”plină de inexactități”.
”Intenționăm să depunem o moțiune de respingere săptămâna viitoare”, a spus un purtător de cuvânt al Google.
Facebook, care între timp a devenit Meta Platforms Inc, a afirmat într-un comunicat că afacerea nu era exclusivă pentru Google și că alte acorduri au crescut concurența pentru plasarea de anunțuri.
Acesta a arătat că este mai bine pentru agenții de publicitate ”în timp ce îi compensează în mod echitabil pe editori”.