Renault are planuri mari în India: cel puțin un model lansat în fiecare an

Renault are planuri mari în India: cel puțin un model lansat în fiecare an
scris 3 apr 2016

Renault vrea să lanseze, anual, cel puțin un model pe piața din India, în următorii ani, ca parte a planurilor de a-și consolida poziția în statul asiatic, transmite site-ul dnaindia.com. 

Producătorul auto francez, care a înregistrat o creștere a vânzărilor pe piața indiană de 160%, în martie, la 12.424 unități, se așteaptă să ajungă aici la o cotă de piață de 5% mai devreme decât previzionase anterior, respectiv anul 2017. 

Urmărește-ne și pe Google News

"Am vorbit deja de lansarea noilor versiuni Kwid. Noul Duster a fost lansat și intenționăm să prezentăm cel puțin un model pe an", a afirmat șeful Renault India, Sumit Sawhney. 

Acesta a adăugat: "Anterior, am estimat că vom ajunge la o cotă de piață de 5%, până în 2017. Dar, acum analizând succesul modelului Kwid și majorarea vânzărilor în martie, cred că vom reuși să ne îndeplinim acest obiectiv chiar din 2016". 

În perioada ianuarie - martie 2016, livrările Renault în India au crescut cu 157%, la 29.289 unități, față de 11.404 vehicule în perioada similară din 2015. "Contribuția pieței indiene este în creștere și suntem printre jucătorii cheie în regiune. Suntem printre primele cinci țări globale pentru Renault", a declarat Sawhney. 

Elon Musk: Tesla Model 3 are deja 232.000 de comenzi și va trebui să regândim planificarea producției CITEȘTE ȘI Elon Musk: Tesla Model 3 are deja 232.000 de comenzi și va trebui să regândim planificarea producției

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
lansare
india
dacia