În pandemie, românii apelează la dulciuri și cafea

În pandemie, românii apelează la dulciuri și cafea
scris 6 apr 2020
Aproape o treime dintre românii respondenți unui sondaj declară că shopping-ul online îi ajută să se simtă mai bine în această perioadă, procent similar cu al celor care consideră că dulciurile, snack-urile și cafeaua sunt soluția potrivită pentru reducerea nivelului de stres.
 
60% din românii intervievați pentru acest studiu au declarat că vor susține mult mai mult în viitor producătorii locali de alimente în urma pandemiei.
Wizz Air se conformează deciziei autorităților și anunță suspendarea rutelor între România și mai multe țări CITEȘTE ȘI Wizz Air se conformează deciziei autorităților și anunță suspendarea rutelor între România și mai multe țări

În contextul pandemic Covid-19, aproape 94% din români chestionați spun că nu ies deloc din casă sau o fac mult mai rar, relevă studiul realizat de Republika. De aceea, relaxarea acasă este esențială în această perioadă cu stres crescut. Aproape 30% din cei intervievați au declarat că îi ajută să facă cumpărături online pentru a avea o dispoziție mai bună, pe 68% îi ajută filmele și aproape 50% din românii întrebați au găsit dulciurile, snacks-urile și cafeaua ca soluție potrivită în această perioadă. În ceea ce privește cărțile, acestea au fost menționate de 47% dintre respondenți.

Peste 50% din românii intervievați se așteaptă ca economia să revină la normal după 1 an de la încheierea stării de urgență, iar după această perioadă își doresc să meargă la mare sau la munte (69%), la concerte și festivaluri (peste 28%) și în vacanțe în afara țării (peste 28%)

Sondajul a fost realizat în perioada 26 – 31 martie pe un eșantion de 1.000 de români din toată țara, cu vârste între 18 și 65 ani, și prezintă impactul contextului actual asupra acestora, schimbările de comportament de consum, dar și ceea ce românii își doresc în perioada imediat următoare după încetarea stării de urgență.

 

Urmărește-ne și pe Google News
viewscnt
Afla mai multe despre
cumparaturi online
consumator roman
consum coronavirus
producatori locali
sondaj
pandemie
compartament consumator