EXCLUSIV FOTO Copos vrea să vândă unul dintre cele două hoteluri de la mare. Este prima dată când vinde de când a intrat în business-ul turistic

scris 22 mar 2017

Omul de afaceri George Copos anunță, prin intermediul Profit.ro, că scoate la vânzare unul dintre cele două hoteluri pe care le deține pe litoral, intenționând ca  banii pe care ar urma să îi obțină astfel să îi investească în modernizarea și exinderea celuilalt hotel pe care îl mai are la mare. Este prima dată când Copos vinde un hotel de când a intrat în business-ul turistic.

La puțin timp după ce a fost preluat de Copos, în 2003, și renovat, hotelul Europa din Eforie Nord a devenit unul dintre cele mai moderne de pe litoralul românesc. Mulți dintre turiștii pretențioși care ajungeau în acei ani la mare se cazau la Europa, iar agențiile care aduceau străini pe litoral le recomandau hotelul lui Copos.

Urmărește-ne și pe Google News

Hotelul Europa, clasificat la patru stele, are 221 de camere, spații de conferințe ce pot găzdui până la 600 de oaspeți și beneficiază de cel mai mare spa de pe litoral, Ana Aslan Health Spa, și de o grădină de peste 10.000 de metri pătrați. Toate aceste lucruri au făcut ca, timp de aproape un deceniu, hotelul să fie unul dintre cele mai căutate de pe litoral.

În ultimii ani, însă, concurența s-a întețit la malul mării pentru hotelul lui Copos. Murad și-a dezvoltat și continuă să investească în complexul de la Năvodari, în Mamaia sunt din ce în ce mai multe structuri moderne, de 4 stele, iar sudul a început să se ridice la rândul său, cu stațiunea Venus în prim-plan. În acest context, Copos și-a propus ca, dintre cele două hoteluri pe care le deține la mare, Europa și Astoria, să se axeze doar pe primul dintre ele, urmând ca pe cel de-al doilea să-l scoată la vânzare.

Hotelul Astoria

Hotelul Astoria

"ANA Hotels anunță intenția de a vinde cea de-a doua proprietate a sa din Eforie Nord, hotelul Astoria. Intenția companiei este aceea de a se concentra pe o singură proprietate în zona litoralului, hotelul Europa", au declarat pentru Profit.ro reprezentanții Ana Hotels. Cu 101 camere și un restaurant cu o capacitate de 120 locuri, hotelul Astoria din Eforie Nord este clasificat la trei stele. 

EXCLUSIV Frații Micula au scos la vânzare 11 hoteluri de pe litoral, cel mai mare pachet ofertat vreodată de un operator privat de turism din România CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Frații Micula au scos la vânzare 11 hoteluri de pe litoral, cel mai mare pachet ofertat vreodată de un operator privat de turism din România

Ana Hotels anunță, pentru finalul anului, investiții într-o zonă modernă de tratament cu nămol și apă sărată în aer liber la hotelul Europa, iar pentru viitorul apropiat,  mai multe investiții în "asigurarea calității premium a produsului".

Hotelul Astoria

Hotelul Astoria

Hotelul Europa are o istorie care începe în 1965, când a fost proiectat de arhitectul Cezar Lăzărescu. Arhitectura clădirii l-a transformat rapid într-un punct de reper și un simbol al stațiunii. Renumita Ana Aslan folosea baza de tratament de aici pentru testarea formulelor sale anti-aging.

Hotelul a fost preluat în 2003 de către Ana Hotels, moment în care a fost și renovat și redecorat complet. Ana Aslan Health Spa a fost de asemenea renovat complet și lărgit în 2004, astăzi fiind cel mai mare spa (ca bază materială) de pe litoral, cu peste 40 de camere de tratament și o piscină interioară cu apă sărată din Lacul Techirghiol.

Hotelul Astoria

Hotelul Astoria

Compania ANA Hotels deține șapte proprietati: hotelurile Athénée Palace Hilton, de 5 stele, și Crowne Plaza Bucharest, de 4 stele, din Capitală, hotelurile Sport, Bradul și Poiana din Poiana Brașov, și Europa și Astoria din Eforie Nord. Hotelul Bradul urmează să fie renovat complet în următoarele 3 luni, investiția ridicându-se la 1,5 milioane Euro.

ANA Hotels, fondată în 1996 de George Copos, a devenit, în 2015, prima companie hotelieră românească după cifra de afaceri. ANA Hotels a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri totală de 31, 5 milioane euro, în creștere cu  9,6% față de 2015, și o creștere a indicatorului specific RevPar (Revenue per Available Room) de 10,3%.

EXCLUSIV FOTO Copos vrea să vândă unul dintre cele două hoteluri de la mare. Este prima dată când vinde de când a intrat în business-ul turistic
viewscnt
Afla mai multe despre
copos
hotel
astoria
eforie
vanzare