După sediul Pro TV și acțiunile la Teleferic Prahova, Adrian Sârbu a scos la vânzare și brandul The One, revista condusă un deceniu de Andreea Esca. Cât cere pe marcă și domeniu

După sediul Pro TV și acțiunile la Teleferic Prahova, Adrian Sârbu a scos la vânzare și brandul The One, revista condusă un deceniu de Andreea Esca. Cât cere pe marcă și domeniu
scris 18 oct 2018

Firma Publione Media, controlată de Adrian Sârbu prin companiile Mediafax Mall și Mediafax Group, a scos la vânzare marca și domeniul The One, revista lunară pentru femei condusă un deceniu de Andreea Esca. Publione a intrat în insolvență în 2015 - an din care și Mediafax Group se află în insolvență - iar ulterior, în vara anului trecut, a intrat în faliment.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

VIDEO&FOTO Anvelopele de iarnă Continental, rezultate de Top în cele mai complete teste europene de specialitate CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Anvelopele de iarnă Continental, rezultate de Top în cele mai complete teste europene de specialitate
Urmărește-ne și pe Google News

Marca și domeniul The One vor fi vândute prin licitație publică, la un preț de pornire de 154.000 de lei, fără TVA.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Sunt ofertate marca The One, domeniul one.ro, site-ul one.ro, marca one.ro și marca street chic by the one.

Tranzacție specială la Altur. Adrian Andrici, acționar la Universitatea Craiova și finanțator la revista Kamikaze, ajunge să dețină 12% din producătorul de componente auto CITEȘTE ȘI Tranzacție specială la Altur. Adrian Andrici, acționar la Universitatea Craiova și finanțator la revista Kamikaze, ajunge să dețină 12% din producătorul de componente auto

Revista The One a fost condusă de Andreea Esca un deceniu, până în vara 2015, anul intrării în insolvență.

Profit.ro a anunțat recent că fostul sediu al PRO TV din București, din Bulevardul Pache Protopopescu, deținut de firma Alerria Management Company, controlată de Adrian Sârbu și intrată de asemenea în insolvență la începutul anului 2015, a fost scos la vânzare prin licitație cu un preț de pornire în echivalent de aproape 2 milioane de euro.

Simultan, Alerria și-a ofertat la vânzare și pachetul de 10% deținut la Teleferic Prahova, companie aflată de asemenea în insolvență, din 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
the one
vanzare
marca