După lansarea televiziunii PROFIT.ro, Grupul Clever Media Network este pregătit să lanseze un nou proiect media, LOOKMEDICA, prin dezvoltarea unei platforme integrate (online&TV), un proiect media inovator și un veritabil ghid de sănătate TV care acoperă cu profesionalism si obiectivitate nevoia acută de informație medicală, oferind răspunsuri avizate la problemele de sănătate și soluții personalizate de prevenție. Începând de luni, 17 septembrie, noul proiect LOOKMEDICA programează deja o serie atractivă de producții destinate atât publicului general, cât și specialiștilor din lumea medicală.
"Compania clujeană condusă de omul de afaceri Adrian Tomșa rămâne fidelă propriilor principii și continuă să inoveze pe piața de media din România. Modelul de business promovat de Clever Media Network este unul simplu și se bazează pe achiziția unui portal web și dezvoltarea ulterioară a unei platforme integrate (online&TV). Tot acest proces este extrem de minuțios și implică eforturile conjugate ale unor echipe de profesioniști din domenii diferite (tehnic, editorial, marketing, comunicare, logistic etc.)", transmite compania.
Un prim model de punere în practică a acestui tip de gândire inovatoare a fost transformarea portalului de business PROFIT.RO într-o televiziune care, după ce a primit în această vară avizul favorabil din partea CNA, a început să emită și pe TV încă de la sfârșitul lunii august, iar acum este preluată de majoritatea operatorilor de cablu din România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Respectând aceeași „rețetă”, staful executiv al firmei Clever Media Network și-a focusat atenția pe dezvoltarea unui conținut video adaptat genului editorial promovat în ultimii ani de site-ul www.medicalnet.ro, portal ce se află de puțină vreme în portofoliul firmei clujene.
Așa a apărut LOOKMEDICA, un proiect media inovator, un veritabil ghid de sănătate TV, care acoperă cu profesionalism si obiectivitate nevoia acuta de informație medicală, oferind răspunsuri avizate la problemele de sănătate și soluții personalizate de prevenție.
Luciana Indre, coordonatorul acestui proiect, a strâns o echipă de profesioniști cu o experiență bogată în jurnalism, care, alături de un contingent de specialiști din domeniul medical și conexe acestuia, vă vor propune un nou concept de conținut video/tv, în care realizatorii vor căuta răspunsuri la întrebări ce vizează afecțiunile medicale, mijloacele de diagnostic, tratament și profilaxie.
Fiecare zi va debuta, de la ora 05.00, cu un program interactiv de yoga și o serie de exerciții fizice coordonate de instructori de fitness renumiți. Nu vor lipsi nici producțiile externe ce tratează subiecte diferite: nutriție, sănătate, lifestyle sau beauty, emisiuni realizate de profesioniști din domeniu (Prof. Univ. Dr. Nicolae Hâncu - medic nutriționist emerit, membru de onoare al Academiei Române, Patricia Rusu – nutriționist și specialist în biomedicină, Psihologul Raluca Anton, Adrian Avram - Medic specialist în medicina plastică și reparatorie, Alexandra Pintea - Instructor de Aerobic certificat de Fitness Scandinavia etc.).
LOOKMEDICA va reprezenta și un pol major de informare pentru lumea medicală românească prin jurnalele de știri difuzate zilnic și prin seria impresionantă de transmisiuni live de la cele mai importante congrese, târguri și expoziții din domeniu.
Toată această strategie de dezvoltare face parte dintr-un amplu proces de optimizare a operațiunilor grupului în zona de media și are drept principal scop consolidarea tuturor produselor TV sub o formă comună, ușor de identificat.
LOOKMEDICA întregește oferta Clever Media Network, firmă ce deține în portofoliu canalele de televiziune LOOKSPORT, LOOKPLUS, AGROTV și PROFIT.RO.
Clever Media Network deține și drepturile de difuzare pentru cele mai importante competiții fotbalistice de pe continent (UEFA Champions League și UEFA Europa League), dar și pentru Liga I, Liga II, Cupa României și partidele derby din puternicele campionate ale Turciei și Portugaliei.