Amazon.com și-a optimizat rețeaua de livrare în urma pandemiei de Covid-19, ceea ce i-a permis să mărească vitezele de livrare și să scadă costurile, reducând în același timp și emisiile de carbon ale gigantului comerțului electronic, transmite Reuters, citată de News.ro.
Retailerul online a declarat sâmbătă că a redus timpii de livrare, și-a remodelat sistemul de gestionare a inventarului, precum și capabilitățile de căutare, pentru a le arăta clienților articolele cele mai apropiate de ei, ceea ce a făcut ca produsele să atingă cu 12% mai puține puncte de contact înainte de a fi livrate.
Într-o perioadă în care cererea consumatorilor slăbește, Amazon și alți comercianți cu amănuntul online au făcut, de asemenea, eforturi pentru a reduce costurile pentru livrare și returnările la domiciliu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Amazon a spus săptămâna aceasta că le oferă clienților americani 10 dolari pentru a ridica o achiziție, în loc să fie expediată la o adresă de domiciliu.
Pe măsură ce compania reduce cheltuielile după o perioadă de creștere explozivă, a luat numeroase măsuri pentru a reduce costurile legate de livrare în întreaga companie.
Măsura companiei de comerț electronic a fost relatată pentru prima dată de Wall Street Journal, sâmbătă.