Românii au devenit, în ultimii ani, ceva mai pretențioși din punct de vedere culinar și mai atenți la detalii, iar pachetele turistice avantajoase și emisiunile TV i-au ajutat pe foarte mulți să își lărgească orizontul în materie de preferințe gastronomice, spune directorul general al hotelului Sheraton din București, Daniel Ben Yehuda, într-un interviu pentru Profit.ro.
"Clienții au devenit din ce în ce mai curiosi, mai deschiși în a testa gusturi noi, inedite, și-au mai cultivat latura gastronomică, s-au mai educat din punct de vedere culinar, astfel că sunt și ceva mai pretențioși și atenți la detalii. Ofertele restaurantele cu sigurantă au evoluat calitativ, însă credem că este loc suficient de și mai bine", apreciază managerul hotelului de 5 stele, care găzduiește restaurantul Avalon și un restaurant cu specific japonez, Benihana.
Hotelul Sheraton din București, primul din România, este parte a lanțului hotelier Starwood Hotels & Resorts care a fost preluat în 2016 de către Marriott International.
Hotelul Sheraton a fost deschis în august 2015, în parteneriat cu Grand Plaza Hotel, firmă controlată indirect de omul de afaceri Radu Dimofte, unul dintre cei mai mari proprietari de imobile din București, care mai deține și hotelurile Ramada Parc și Ramada Plaza.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Foștii șefi ai Birourilor de Promovare de la New York și Viena, considerați cei mai activi și performanți, au demisionat din Ministerul Turismului după două decenii. Ministrul le oferise 450 euro pe lună "Tipologia clienților din restaurante este destul de pestriță, însă accesul la pachetele turistice mai avantajoase i-a ajutat pe foarte mulți să își lărgească orizontul în materie de preferințe gastronomice. Astfel, călătorind și testând tot mai mult, este firesc ca românii să caute experiente noi și diverse. Din punct de vedere al condițiilor economice, observăm ca românii sunt din ce în ce mai dispuși să cheltuiască mai mult pe experiențe culinare de calitate, întrucât revolutia gastronomică este un trend în plina dezvoltare. Show-urile TV, blogurile culinare, accesul facil la fel și fel de rețete, pleiada de restaurante noi, toate acestea fac ca lumea gastronomiei să fie tot mai atractivă. Marjele de profitabilitate, pe de altă parte, sunt destul de mici când vine vorba de preparate pe baza de ingrediente scumpe, fine, intrucât în România nu strălucim la acest capitol, astfel că tot ce înseamnă gama premium presupune import, si deci costuri mult mai mari", adaugă directorul Sheraton.
Luna aceasta, Sheraton a lansat un nou concept în restaurantele sale, Brunch Deluxe, cu un meniu care poartă semnătura Chef Ashlie Dias, unul dintre cei mai importanți Chefi din România, care, după șapte ani de activitate la hotelul Crowne Plaza al lui George Copos, s-a mutat la Sheraton. Noul brunch de la Sheraton este gândit ca o modalitate de petrecere a duminicilor.
"Pentru un hotel în inima Bucureștiului, un concept de brunch este o extensie firească și un produs cu cerere din ce în ce mai mare. Ne asteptăm la o creștere semnificativă a traficului de la o ediție la alta", mai spune șeful Sheraton.
Sheraton București anunța în primăvară că țintește o creștere a afacerilor cu 20% în 2017, după ce anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane euro, din care aproape o treime a venit din consumul de mâncăruri și băuturi.