Walmart își va pregăti angajați cu ajutorul realității virtuale

Walmart își va pregăti angajați cu ajutorul realității virtuale
scris 5 nov 2018

Walmart, unul din cei mai mari retaileri americani, anunță că va apela la sisteme de realitate virtuală pentru pregătirea și perfecționarea profesională a actualilor și viitorilor angajați.

După derularea unui program pilot, în care a fost testată oportunitatea acestei idei, Walmart a decis să folosească realitatea virtuală pentru pregătirea celor peste un milion de angajați din magazinele sale, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Casca de realitate virtuală Oculus Go VR va fi disponibilă până la sfârșitul acestui an în fiecare din cele peste 5.000 de magazine. Pentru implementarea acestei soluții, Walmart a apelat la STRIVR.

Românii vor aloca între 500 și 700 de lei pentru achiziții de ceasuri în ultimele două luni ale anului CITEȘTE ȘI Românii vor aloca între 500 și 700 de lei pentru achiziții de ceasuri în ultimele două luni ale anului

STRIVR este un producător de soluții software pentru mediul virtual care a creat nu mai puțin de 45 de programe prin care angajații Walmart vor fi pregătiți în tot ce ține de operarea magazinelor.

Înainte de a fi folosite în magazinele Walmart, cei de la STRIVR se vor ocupa de implementarea și testarea aplicațiilor software personalizate special în ideea pregătirii angajaților.

Directorul de operațiuni digitale al Walmart, Brock McKeel, spune că realitatea virtuală va grăbi procesul de formare al angajaților și că acesta se va realiza cu mai puțină supervizare.

Realitatea virtuală va conferi eficiență procesului de pregătire. Walmart nu va mai trebui să angajeze o firmă terță pentru pregătirea noilor angajați sau să apeleze la angajații mai vechi în acest sens.

Compania americană a început să testeze această soluție în urmă cu doi ani, iar până la finele acestui an în magazinele sale vor exista 17.000 de căști de VR folosite pentru pregătirea și perfecționarea propriilor angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
walmart
realitate virtuala