Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes&Mauritz (H&M) în România, incluzând TVA, au crescut cu 13% în primul semestru al anului fiscal 2017, la 1,09 miliarde de coroane suedeze (112,38 milioane de euro) de la 962 de milioane de coroane (103,13 milioane de euro) în același interval al anului trecut.
În lei, H&M România a raportat o creștere de 11% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2015-mai 2016, se arată în raportul publicat joi de companie.
În trimestrul al doilea, aferent perioadei 1 martie-31 mai, retailerul a înregistrat vânzări de 558 milioane de coroane ( 57,53 milioane de euro), în creștere cu 13% raportat la aceeași perioadă a anului trecut, scrie News.ro.
În lei, vânzările H&M în România au avansat cu 10% în trimestrul al doilea.
La finalul lunii mai, retailerul suedez avea 55 de magazine în România, iar în primul semestru a deschis patru unități și a închis una.
Vânzările H&M (incluzând TVA) la nivel mondial au crescut cu 9% în primul semestru fiscal (cu 5% în monede locale), la 113,9 miliarde de coroane (11,74 miliarde de euro), în timp ce profitul net a avansat de la 7,9 miliarde de coroane (814,5 milioane de euro) în urmă cu un an la 8,35 miliarde de coroane (860,89 milioane de euro).
Grupul suedez intenționează să deschidă în acest an fiscal circa de magazine.
H&M a fost fondat în Suedia în 1947 și este listat la NASDAQ OMX Stockholm.
În 2017, H&M intenționează să deschidă aproximativ 500 de magazine, majoritatea sub brand propriu, iar 70-80 sub mărcile COS, & Other Stories, Monki, Weekday și
ARKET.În primele șase luni, H&M a deschis 193 de magazine și a închis 46, ajungând la 4.498 de unități.
H&M a deschis în primăvara acestui an magazine online pe 6 piețe noi, respectiv în Turcia, Taiwan, Hong Kong, Macao, Singapore și Malaezia, fiind disponibile în prezent pe 41 de piețe. În 2017, H&M va mai înființa magazine online în Filipine și Cipru.