Vânzările de cafea Doncafe și Amigo au scăzut în România

Vânzările de cafea Doncafe și Amigo au scăzut în România
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 29 dec 2016

Vânzările grupului israelian Strauss Coffee, producătorul cafelei Doncafe și Amigo, în România au scăzut în primele nouă luni cu 2,3%, comparativ cu perioada similară din 2015, la 212 milioane lei (47 milioane euro), din cauza reducerii volumelor, dar și a prețurilor. 

”Scăderea vânzărilor în moneda locală reflectă o scădere a volumelor și este cauzată în primul rând reducerea taxelor vamale la importul de cafea verde, care a redus costul materiilor prime și a permis ieftinirea produselor”, explică raportul financiar al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

În trimestrul al treilea, vânzările au scăzut cu 15,8%, la 68 milioane lei (15 milioane euro) după ce în cele șase luni anterioare crescuseră cu 5,7%.

În șekeli, vânzările Strauss Coffee România au scăzut cu 4,2% în primele nouă luni și cu 17,2% în trimestrul al treilea.

Producătorul Alexandrion vrea să devină și distribuitor de apă și cafea CITEȘTE ȘI Producătorul Alexandrion vrea să devină și distribuitor de apă și cafea

Grupul israelian Strauss Coffee este prezent în România din 1994 și deține o unitate de producție în București.

În septembrie 2014, Strauss Coffee a finalizat tranzacția prin care a preluat brandul de cafea solubilă Amigo, comercializat în principal în România, de la Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 milioane dolari.

Compania arată că tranzacția a consolidat poziția Strauss pe piața cafelei solubile din România, devenind astfel cel mai mare jucător de pe acest segment. Principalii competitori sunt Nestle, cu brandul Nescafe, și Mondelez, cu brandul Jacobs.

Prezentă în 20 de țări, Strauss Coffee are 14 fabrici și vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari și produce și vinde cafea prajită și măcinată, boabe și cafea instant, dar și cappuccino, espresso, ceaiuri și ciocolata caldă.

viewscnt
Afla mai multe despre
strauss
doncafe
rezultate