Compania Cola Cola HBC România cumpără 50% din platforma de comerț online Stockday, dezvoltată de Heineken România.
Platforma Stockday, care se adresează revânzătorilor, industriei HoReCa și Comerțului Tradițional, va asigura distribuția tuturor produselor din portofoliile ambelor companii, în București și alte 8 județe selectate.
“Stockday va beneficia de investiții și know-how din partea ambilor producători, în vederea eficientizării și îmbunătățirii activității de distribuție a produselor către clienții din Retail Tradițional și HoReCa”, a declarat Virunga Mina, Stockday Business Unit Manager.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legalăDezvoltată în 2017 de către Heineken România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au access direct la produsele din portofolile celor 2 producători, la campaniile și promoțiile acestora.