Sezamo cel mai nou jucător din retailul online alimentar în România, promite 1.000 angajări pe piața locală

Sezamo cel mai nou jucător din retailul online alimentar în România, promite 1.000 angajări pe piața locală
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 mar 2022

Brandul Sezamo, care își va lansa operațiunile în România în perioada imediată, promite crearea a aproximativ 1.000 de locuri de muncă în primul an pe piața din România. Compania va începe cu 200 de angajați, urmând ca după lansare să crească echipa cu aproximativ 800 de persoane.

Ce costuri presupun investițiile în acțiuni din SUA ca Tesla sau Apple, din România? Atenție la alegerea brokerului: comision zero nu înseamnă gratis! CITEȘTE ȘI Ce costuri presupun investițiile în acțiuni din SUA ca Tesla sau Apple, din România? Atenție la alegerea brokerului: comision zero nu înseamnă gratis!
Urmărește-ne și pe Google News

Rohlik, operatorul celui mai mare supermarket online din Cehia, a anunțat în noiembrie, confirmând astfel informațiile Profit.ro, că va începe operațiunile în România în prima jumătate a anului 2022, odată cu lansarea și în Italia, ținta fiind de a atrage aproape 2,5 milioane de gospodării din București și Milano, din primăvară.

După România și Italia, serviciul va fi lansat și în Spania.

ANAF, ANSVSA, Vama și Poliția vor iniția acțiuni de control încrucișat în comerțul cu legume-fructe și produse agroalimentare CITEȘTE ȘI ANAF, ANSVSA, Vama și Poliția vor iniția acțiuni de control încrucișat în comerțul cu legume-fructe și produse agroalimentare

Rohlik vrea să devină, încă din primul an de la lansarea în România, liderul pieței de vânzări de produse alimentare online, cu noul brand Sezamo. Compania își va lansa operațiunile în prima parte a acestui an, cu o gamă de 8.000 de produse și un sistem propriu de logistică, promițând livrarea alimentelor în 2 ore de la comandă.

Agro TV: Roșiile românești, cu gustul de altădată, din nou la raft. Ce plănuiește ministrul Agriculturii CITEȘTE ȘI Agro TV: Roșiile românești, cu gustul de altădată, din nou la raft. Ce plănuiește ministrul Agriculturii

“Dorim să fim liderul de piață în vânzările online de produse alimentare, dar nu considerăm companiile online rivale la fel de mult ca cei mai mari jucători din retailul convențional. (...) De la început vom oferi peste 8.000 de produse din toate categoriile”, a declarat anterior pentru Profit.ro Michael Keiser, directorul comercial pentru România al grupului Rohlik.

Comenzile online au încă o pondere extrem de redusă în totalul pieței alimentare din România, dar au crescut mult de la debutul pandemiei de coronavirus, iar marii retaileri și-au dezvoltat sistemele de livrări la domiciliu.

La acest moment, compania operează în 4 țări, Cehia (sub brandul Rohlik), Ungaria (sub Kifli), Austria (sub Gurkerl) și Germania (sub Knuspr), lansând însă acum brandul Sezamo pentru noile piețe.

În România, retailerul va avea un depozit de 10.000 metri pătrați, în CT PARK – București Nord. 

În primăvara anului trecut, Profit.ro a anunțat că firma cehă Velka Pecka, operatorul supermarketului online Rohlik, a atras 190 de milioane de euro de la investitori și va folosi fondurile pentru extinderea operațiunilor, inclusiv pe piața din România.

Ulterior, în vară, Rohlik Group a devenit cel mai nou “unicorn” european, după ce a obținut o evaluare de peste 1 miliard de dolari la o nouă rundă de finanțare privată. Un “unicorn” este o companie privată evaluată la cel puțin 1 miliard de dolari.

Recent, Profit.ro a semnalat că Rohlik Group a intrat deja în România, deschizându-și prima sucursală, sub denumirea "Covrig Crocant".  Administratorul firmei lansate în România este chiar fondatorul și CEO-ul companiei, Tomáš Čupr.

Fondat în 2014, Rohlik Group a obținut în 2020 vânzări de peste 300 milioane euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
rohlik
sezamo
supermarket online