JYSK, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă din Europa, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, a avut, în România, a avut o cifră de afaceri de 482,8 milioane lei și un profit brut înainte de taxe de 67,2 milioane lei în anul financiar 2018.
Aceste rezultate reprezintă o creștere de 33% a cifrei de afaceri și o creștere a profitului brut de 23% față de anul financiar anterior.
Sunt cele mai bune rezultate de la intrarea pe piața locală, în urmă cu 11 ani. Cele mai bune evoluții au fost la vânzările de mobilă, saltele și lenjerii de pat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creșteri, cu vânzări mai mari cu 25-30% față de anul precedent, sunt lenjeriile de pat și saltelele. Din categoria de mobilier, cea mai mare creștere a avut-o mobilierul pentru dormitor, urmată de etajere și biblioteci, iar din categoria mobilier de grădină, cea mai mare creștere a vânzărilor au avut-o seturile pentru terasă.
Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, la Oradea. În prezent, JYSK are 63 de magazine în România și peste 800 de angajați.
Compania estimează că în anii următori, pe măsură ce va inaugura noi magazine, va deschide câte 150 de poziții vacante noi în fiecare an. Targetul JYSK România este de a ajunge la 135 de magazine până la finalul anului 2023.
Rezultatele foarte bune înregistrate de JYSK în România urmează trendul pozitiv pe care JYSK Group, grupul scandinav din care JYSK România face parte, le-a înregistrat la nivel internațional. Grupul își desfășoară activitatea în 50 de țări și are peste 2600 de magazine. Rezultatele înregistrare de JYSK Grup în anul financiar 2018 sunt impresionante. Grupul a anunțat un profit de 3.577 de miliarde de euro și un profit brut de 474 milioane de euro.