Retailerul german dm drogerie markt, cu o rețea de 95 magazine de cosmetice și produse de îngrijire personală și a locuinței pe piața locală, a atins în anul financiar 2017-2018, încheiat la 30 septembrie 2018, o cifră de afaceri de peste 415 milioane lei, în creștere cu 22,3% față de anul precedent.
Cele 95 de magazine au generat un profit net de 6,3 milioane lei.
În cursul anului, compania a investit în dezvoltarea și modernizarea rețelei un total de 33,2 milioane lei.
Planurile pentru anul financiar început acum prevăd continuarea extinderii rețelei.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Americanul George Gellert, președintele unuia dintre cei mai mari importatori de produse alimentare din SUA, cu încasări de 1 miliard de dolari, își bagă în faliment fabrica de zahăr din RomâniaÎn octombrie, retailerul german a majorat cu peste 8 milioane de euro capitalul subsidiarei din România.
Dm drogerie markt a intrat pe piața locală în 2007 și face parte din grupul dm care activează pe plan internațional în 13 țări europene, având operațiuni și în China prin intermediul unui magazin online. Vânzările la nivel de concern, în anul financiar 2017-2018, s-au ridicat la 10,7 miliarde, ceea ce reprezintă o creștere de 4,3% față de anul precedent
dm drogerie markt, cu sediul în Karlsruhe, este una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniul frumusețe, wellness, baby, produse pentru îngrijirea casei. În România, are magazine deschise în Timișoara (unde este și sediul central al filialei), București, Iași, Cluj-Napoca, Galați, Brașov, Constanța, Sibiu, Deva, Arad, Oradea, Tîrgu Mureș, Brăila, Pitești, Reșița, Buzău, Lugoj.
Primele magazine dm drogerie markt au fost deschise în Germania în 1973, compania extinzându-se ulterior în Austria, Cehia, Ungaria, Slovenia, Croația, Slovacia, Serbia, Bosnia, România, Bulgaria, Macedonia și Italia, având astăzi circa 3.500 de magazine, aproape 60.000 de angajați și vânzări de 10,3 miliarde euro.