Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți electro-retaileri din România, spune că în această perioadă compania a înregistrat în magazinele fizice, vânzări comparabile cu cele din primele două luni ale anului.
Vânzările online însă au cunoscut o creștere de 10% comparativ cu lunile ianuarie - februarie până în acest moment. O anumită scădere se observă la clienții B2B, care fac aprovizionări cu o frecvență mai redusă decât în lunile anterioare, dar și la vânzările pentru export, prin prisma situației de criză din multe țări europene.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La începutul acestui an, compania estima o creștere a cifrei de afaceri de până la 7% pentru 2020, însă aceste estimări vor rămâne valide în funcție de dimensiunea și durata crizei. „Sunt preconizate efecte puternice pe toate planurile, însă determinantă va fi durata acestei crize. Cu cât va dura mai mult, cu atât economia își va reveni mai greu. Depinde de fiecare dintre noi și de conduita pe care o avem în acest moment, astfel încât să depășim cu bine aceste săptămâni”, a declarat Aviva Vita, PR și Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.
Vitacom Electronics a fost înființată în anul 1991 și este una dintre cele mai mari companii și în domeniul produselor și accesoriilor electronice. Compania a fost fondată de Vasile Andrei Vita.