Retailerul suedez H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 1,51 miliarde de coroane suedeze (161,7 milioane euro) pe piața locală în primele nouă luni ale anului fiscal (1 decembrie 2015 – 31 august 2016), în creștere cu 19% față de perioada similară a anului anterior.
În lei, H&M România a raportat o creștere a vânzărilor, încluzând TVA, de 20%, potrivit raportului financiar al grupului.
H&M avea, la finele lunii trecute, 47 de magazine pe piața locală, din care 5 au fost deschise anul acesta.
Grupul a deschis recent, în centrul comercial Park Lake, al 14-lea magazin din București și al 47-lea al rețelei din România. De la începutul anului, H&M a mai deschis magazine în Craiova, Satu Mare, Focșani și Timișoara.
CITEȘTE ȘI DOCUMENT AFI pregătește vânzarea a 3 dintre cele 5 clădiri de birouri din zona CotroceniLa nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 5% în perioada decembrie 2015 – 31 august 2016, la 161,76 miliarde de coroane suedeze (17,33 miliarde euro*). Compania, fondată în Suedia în 1947, avea, la finele primelor nouă luni din anul fiscal curent, 4.135 magazine la nivel global, fiind prezentă pe 62 de piețe. În perioada menționată, grupul a deschis 264 de noi magazine și a închis 53, ceea ce reprezintă o creștere a numărului total de magazine cu 211 de unități.
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories.
*Calculat la cursul mediu din perioada decembrie 2015-septembrie 2016