Vodafone România a anunțat, vineri, intrarea pe piața serviciilor TV prin lansarea aplicației 4GTV+, care va permite clienților acces la o colecție de filme și posturi TV live. De asemenea, operatorul de telefonie mobile a anunțat și un parteneriat cu grupul american Netflix, în urma căruia clienții vor putea accesa colecția de conținut a celui mai mare furnizor international de servicii de video online la cerere.
Anterior, în luna iulie, compania a lansat în teste o aplicație similară, care asigură accesul la aproximativ 20 de posturi TV live și la o serie de filme.
Directorul general al Vodafone România, Ravinder Takkar, a afirmat, într-o conferință, că actualul context de pe piața locală oferă premisele lansării unui serviciu video exclusiv online, pe fondul cererii din partea utilizatorilor, în special cei tineri, care consumă din ce în ce mai mult video online, tendință vizibilă și în România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În luna mai a acestui an, șeful operatorului a afirmat că investițiile în rețea programate pentru 2016 sunt comparabile cu perioada dezvoltării Connex (fosta denumire a rețelei). El declara atunci că numărul de locații (site-uri) în care au fost amplasate antene și echipamente telecom a crescut în ultimii doi cu 50%, pentru a susține creșterea extraordinară a traficului de date în rețea. De altfel, mai mult de jumătate din clienții Vodafone Romania dețin un telefon intelligent (smartphone).
Aplicația 4GTV+ va permite, printre altele, accesarea până la 72 de ore în urmă a conținutului transmis de posturile TV disponibile prin intermediul acesteia.
Potrivit lui Takkar, clienții care se abonează la serviciul 4GTV+ vor primi acces fără costuri suplimentare pe o peroadă de 3 luni la serviciul Netflix.
Vodafone România este al doilea jucător local de telecomunicații mobile după cifra de afaceri și numărul de utilizatori în 2015, după Orange România.
La finele lunii iunie, portofoliul operatorului număra 9,16 milioane de clienți (servicii mobile, servicii de voce și M2M – machine to machine), în creștere cu 357,691 față de perioada similară a anului precedent.